۵۶۵۲
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید : ۴۰۱
سیاسی داخلی

تازه ها

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اکثر نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کنیم و در این عرصه کاملا خودکفا هستیم.

به گزارش فراتیتر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیات همراه از روند اجرایی پروژه‌های مشترک و توانمندی‌های جهاد خودکفایی صنایع الکترونیک شیراز در حوزه‌های هوایی بازدید کردند.

در این بازدید سرتیپ نصیرزاده ابتدا ضمن بازدید از سامانه‌های رادار هواپایه، الکترونیک هوایی، موقعیت هواپیما، ناوبری، جنگ الکترونیک و تجهیزات فرودگاهی با مدیران طراح صنعت دفاع هوایی از نزدیک و بحث و تبادل‌نظر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن قدردانی از صنایع الکترونیک شیراز و همکاری‌های صمیمانه با سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی خاطرنشان کرد: تلاش شبانه‌روزی همه عزیزان ما در عرصه‌های مختلف دفاعی نشان از اقتدار کامل دفاعی در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

وی افزود: به لطف خدا سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی با همکاری سازمان‌ها و موسسات علمی همسو، اکثر نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کنند و در این عرصه کاملا خودکفا هستیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: