۵۶۸۷
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید : ۳۹۲
وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر لزوم تسهیل فرآیندها، دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بهبود عملکرد و رفع نقاط ضعف سامانه جامع تجارت اقدام شود.
به گزارش فراتیتر، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت ۲۶ مهرماه در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد وزارت صمت، عملکرد سامانه جامع تجارت را مورد بررسی قرار داد و نقاط قوت و ضعف این سامانه را ارزیابی کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه با تاکید بر لزوم تسهیل فرآیندها، دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بهبود عملکرد و رفع نقاط ضعف سامانه جامع تجارت اقدام شود.

علیرضا رزم‌حسینی همچنین با اشاره به حذف بخشی از مراجعات حضوری فعالان اقتصادی با راه‌اندازی سامانه جامع تجارت تصریح کرد: درحال حاضر طبق آیین نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات، استعلام‌های سیستمی در فرآیند صدور و تمدید کارت بازرگانی توسط سامانه جامع تجارت انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: تسهیل فرآیند‌ها و تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی در حوزه تجارت از جمله الزاماتی به شمار می‌رود که برای تحقق آن انتظار است سایر نهاد‌های ذی‌ربط نیز همکاری لازم را انجام دهند.

در ابتدای این جلسه هم علی رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از فرآیند‌های تعریف شده در سامانه جامع تجارت و نحوه ارائه خدمات توسط این سامانه به متقاضیان صدور کارت بازرگانی، ثبت سفارش واردات و... ارائه کرد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: