۵۷۱۹
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید : ۳۲۴
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا دو روز آینده خبر داد.

به گزارش فراتیتر، «صادق ضیائیان» مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هوا شناسی ضمن اشاره به انباشت آلاینده در کلانشهر‌ها گفت: طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌کنیم که افزایش نسبی دما هم وجود دارد، در این مدت برای کلانشهر‌ها و شهر‌های صنعتی انباشت آلاینده و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعت اولیه‌ی روز انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: در دو روز آینده (۲۸ و ۲۹ مهر ماه) تداوم هوای پایدار خواهیم داشت، البته در روز‌های تعطیل هم افزایش آلاینده‌ها را داشتیم و طبیعتا در روز‌های کاری نیز به دلیل افزایش ترافیک افزایش این آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

ضیائیان در مورد وضعیت دمای هوای تهران بیان کرد: انتظار داریم قدری افزایش دما به ویژه در ساعت بعد از ظهر برای شهر تهران داشته باشیم.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی افزود: به احتمال زیاد در نوار شرقی کشور وزش باد شدید موقت را خواهیم داشت که ممکن است با خیزش گرد و خاک همراه باشد، از بعد از ظهر سه شنبه هم جریاناتی که از شمال وارد کشور می‌شود، روی غرب سواحل دریای خزر پدید می‌آید.

وی در پایان گفت: همچنین در روز چهار شنبه برای سواحل شمالی کشور، استان اردبیل، ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی، استان آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی انتظار بارش باران، کاهش دما و وزش باد وجود دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: