۵۸۵۷
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید : ۳۵۷
رئیس سازمان اورژانس کشور خبرداد
رئیس سازمان اورژانس کشور از برنامه‌ریزی برای توسعه اورژانس موتوری در کشور و به خصوص کلانشهرها خبر داد.

فراتیتر | جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره اولویت‌ها و مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی سازمان اورژانس کشور گفت: در حال پیگیری دو برنامه جدید در سازمان اورژانس کشور هستیم که یکی از این برنامه‌ها در خصوص آموزش پرسنل اورژانس است و دیگری توسعه اورژانس موتوری است.

وی با اشاره به آموزش پرسنل گفت: اورژانس کشور بیش از دو سال درگیر شیوع ویروس کرونا بود و علاوه بر آن محدودیت‌هایی نیز در برگزاری دوره‌های آموزشی وجود داشت، در همین راستا نیز با کاهش این بیماری، دوره‌های آموزشی را برای پرسنل و تکنسین‌های اورژانس برگزار خواهیم کرد.

توسعه اورژانس موتوری

میعادفر به موضوع توسعه اورژانس موتوری هم اشاره کرد و گفت: برای اورژانس موتوری در شهرهای بزرگ برنامه‌ریزی کرده‌ایم و پیگیر هستیم تا آن را توسعه دهیم. در واقع با توسعه اورژانس موتوری به خصوص در کلانشهرها می‌توانیم زمان حضور در محل را مدیریت کنیم. استفاده از اورژانس موتوری به ویژه در ساعات پیک ترافیک و مسیرهای پرترافیک بسیار موثر است.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین به زودی المپیاد علمی فوریت‌های پزشکی سراسر کشور، در تبریز برگزار می‌شود. در  واقع بهترین دانشگاه‌های علوم پزشکی در قطب‌ها انتخاب شدند و المپیاد نهایی نیز در تبریز برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: