۹۵۸
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید : ۵۳۶
ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه خواهان ترک منچستریونایتد است. باشگاه انگلیسی امیدوار است ضرری از جدایی او نکند. رئال مادرید هم نیم نگاهی به او دارد، اما یوونتوس هم یکی از مقصد‌های احتمالی پوگبا به نظر می‌رسد.
به گزارش روی تیتر، رئال مادرید و یوونتوس دو مشتری اصلی پل پوگبا در تابستان هستند. اما آن‌ها از قیمت احتمالی منچستریونایتد تعجب کرده‌اند. روز پنجشنبه بود که مینو رایولا، مدیر برنامه مشهوری که با پل پوگبا هم در ارتباط است، اعلام کرد موکلش می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند. رایولا تلاش می‌کند منچستریونایتد را متقاعد کند تا قیمت او را کاهش دهد. تابستان که فرا برسد، تنها یک سال از قرارداد پوگبا با منچستری‌ها باقی مانده است. اگر شیاطین سرخ او را در تابستان واگذار نکنند، پوگبا می‌تواند تابستان ۲۰۲۱ به شکل کاملا رایگان از جمع آن‌ها جدا شود.

مینو رایولا با اشاره به آن که یوونتوس، پوگبا را در سال ۲۰۱۱ و به شکلی کاملا رایگان جذب کرد و در نهایت با ۱۱۰ میلیون یورو او را فروخت، افزود: «پوگبا در ایتالیا احساس خوبی دارد. ایتالیا مانند خانه‌ی دوم او است. دقیقا مانند زلاتان ابراهیموویچ که او هم احساس خوبی در حضور ایتالیا دارد. به همین دلیل پل پوگبا دوست دارد به ایتالیا و یوونتوس بازگردد. اما پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰ درباره آن بیشتر صحبت می‌کنیم. پل در شرایط فعلی تمرکزش را بر روی منچستریونایتد قرار داده که شرایط جالبی هم ندارند.»

پل پوگبا این فصل تنها هشت بار برای منچستریونایتد به میدان رفته است. با وجود مصدومیت و مشکلات میان او و منچستری‌ها، او از مسابقات انتهای نیم فصل تا امروز برای منچستریونایتد بازی نکرده است، اما به نظر نمی‌رسد که مشکلی داشته باشد. پوگبا امیدوار است با درخشش در یورو، مشتری‌هایش را برای یک توافق همه جانبه آماده کند. مینو رایولا نیز در ابتدا امیدوار بود منچستریونایتد برای تمدید قرارداد با پل پوگبا به توافق برسد، اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. در نهایت پوگبا و مدیربرنامه‌هایش ترجیح دادند به پیشنهادات باشگاه‌های دیگری فکر کنند.
منبع: گاردین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: