۸۸۷۵
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲
تعداد بازدید : ۴۷
مهاجم سابق پرسپولیس و کنونی پیکان پس از یک تصادف خطرناک در حال سلفی گرفتن دیده شد.

مهاجم سابق پرسپولیس و کنونی پیکان پس از یک تصادف خطرناک در حال سلفی گرفتن دیده شد.

به گزارش فراتیتر، حامد پاکدل مهاجم باتجربه فوتبال که در لیگ بیست و سوم پیراهن پیکان را برتن می‌کند، امروز دچار یک سانحه تصادف وحشتناک شد که خوشبختانه از آن جان سالم به در برد.

عصر امروز حامد پاکدل ستاره تیم فوتبال پیکان که بعد از دیدار مقابل آلومینیوم اراک، از کادرفنی تیمش مجوز استراحت و دیدار با خانواده را گرفته بود، به سمت تهران رانندگی می‌کرد که دچار سانحه رانندگی شد.
این بازیکن وقتی متوجه شد یک دستگاه کامیون به سمتش در حرکت است، اتومبیل را کنترل کرد اما به سمت خارج از جاده کشیده شد تا کنترل ماشین را از دست بدهد. خوشبختانه در این تصادف، غیر از چند کوفتگی و خراش، آسیب دیگری به حامد وارد نشد اما اتومبیلش به شدت صدمه دید.

حامد پاکدل در سلامت بسر می‌برد؛ چند ساعت بعد از تصادف با انجام معاینات پزشکی مشخص شد او حال جسمی خوبی دارد و به منزل انتقال یافت.

 

بی‌تردید عجیب‌ترین سکانس این درام فراموش‌نشدنی برای پاکدل، درخواست مامور راهور برای سلفی گرفتن است؛ درست چند لحظه پس از نجات معجزه‌آسا از خودرویی که حال و روزش بی‌شباهت به وضعیت خودروهای تصادف‌کرده در انیمیشن‌های هشداردهنده راهنمایی و رانندگی نیست.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: