۱۰۰۵۴
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید : ۳۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس باید تلاش کند داربی ر را تحت هر شرایطی ببرد و اگر حتی بازی به تساوی کشیده شود چیزی را از دست نمی‌دهد و هنوز فرصت برای جبران دارد.

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس باید تلاش کند داربی ر را تحت هر شرایطی ببرد و اگر حتی بازی به تساوی کشیده شود چیزی را از دست نمی‌دهد و هنوز فرصت برای جبران دارد.

به گزارش فراتیتر، حمید درخشان گفت:درباره پیش بینی بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: هر دو تیم از شرایط یکسان و متعادلی برخوردارند و بستگی به آن دارد که پرسپولیس از شرایط چگونه استفاده کند که بازی را ببرد.

وی گفت: ذهن و تفکر پرسپولیس این است که خود را به بالای جدول برساند و استقلال نیز چون در صدر جدول لیگ قرار دارد برای این که صدر را از دست ندهد ریسک نمی‌کند و قطعا تلاش خواهد کرد که با ضد حمله‌های زیاد حتی در صورت امکان به گل نیز برسد. بنابراین داربی نسبت به سایر بازی‌های لیگ شکل متفاوتی دارد و پرسپولیس باید سعی کند غافلگیر نشود و از موقعیت‌های خود به درستی استفاده کند تا امتیاز این بازی را از دست ندهد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که وضعیت پرسپولیس اکنون بد نیست، خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید باخت‌هایی که در گذشته داشته را فراموش کند و تمرکز خود را روی این بازی معطوف کند. هر دو تیم شرایط خاص خود را دارند و برد این دیدار بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکنان و عملکرد کادر فنی دارد که چه نتیجه‌ای برای خود رقم بزنند. البته پیش‌بینی من این است که بازی به تساوی کشیده می‌شود.

درخشان در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در حال حاضر در چه پستی ضعف دارد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس مشکل خاصی ندارد تنها ضعف پرسپولیس خط حمله است که فرد خاصی در این پست ندارد. پرسپولیس باید با همین بضاعت برابر استقلال بازی کند.

وی ادامه داد: یحیی گل‌محمدی باید به کمک اعضای مدیریت تیم را به خوبی جمع کند تا شرایط قهرمانی خود را دوباره رقم بزند. البته برد برابر هوادار سبب شد تا پرسپولیس بر بسیاری از مشکلات خود غلبه کند و اگر داربی را نیز که متفاوت از سایر بازی‌های لیگ است ببرد با روحیه بهتری لیگ را ادامه خواهد داد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس باید تلاش کند که این دیدار را تحت هر شرایطی ببرد و اگر حتی بازی به تساوی کشیده شود چیزی را از دست نمی‌دهد و هنوز فرصت برای جبران دارد. بنابراین داربی اهمیت زیادی برای پرسپولیس دارد و سکویی برای رسیدن به قهرمانی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: