۱۰۰۵۵
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید : ۳۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان مجددا از سمت خود استعفا کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان مجددا از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فراتیتر، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی معوقه تیمش مقابل گل گهر، اظهارکرد: در تلاش بودیم از بازی با گل گهر امتیاز بگیریم و حتی یک امتیاز می‌توانست باعث صعود دو پله‌ای تیم ما در جدول شود. متاسفانه طبق معمول در ۱۵ دقیقه ابتدایی در خانه گل خوردیم و مجبور شدیم به دنبال تیم حریف بیفتیم. ما مجدداً با یک نصف موقعیت شکست خوردیم و باز هم مقابل هواداران‌مان شرمنده شدیم.

او ادامه داد: واقعا نمی‌دانم باید چی بگویم. از نظر فنی به ویژه نیمه دوم، توپ و میدان در اختیار ما بود و حریف در زمین ما زیر توپ می‌زد اما متاسفانه قدرت گل زنی نداشتیم. صد درصد تمرکز تیم ما در خانه خوب نیست و من فکر می‌کردم با هواداران‌مان بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم اما رفته رفته شرایط به صورتی شده است که استرس بازیکنان ما را فرا می‌گیرد و این نیز معلوم است چون در خانه از همه حریفان در نیمه اول گل خورده‌ایم و این بسیار بد و خطرناک است و باید درست شود که البته فکر می‌کنم کار من نیست.

ویسی گفت: همان‌طور که هواداران خواستند که من بمانم و با تمام وجود ماندم،  فکر می‌کنم امروز شعارشان درست و منطقی بود و شاید نفر بعدی بتواند این کار را انجام دهد. من مصمم هستم که دیگر ادامه ندهم چون نمی‌خواهم ناراحتی مردم آبادان را ببینم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: