۱۰۴۶۶
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید : ۴۹
احمد تاج‌الدینوف 19 ساله در سال 2023 دستاوردهای بزرگی داشت. او علاوه بر قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و قهرمانی بازی‌های آسیایی را به خود اختصاص داد.

احمد تاج‌الدینوف 19 ساله در سال 2023 دستاوردهای بزرگی داشت. او علاوه بر قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و قهرمانی بازی‌های آسیایی را به خود اختصاص داد

اتحادیه جهانی کشتی که چند روز قبل اسماعیل موسکائف و روسیلو که در دو وزن 65 کیلوگرم آزاد و 97 کیلوگرم فرنگی قهرمان جهان شده بودند را در دو رشته آزاد و فرنگی به عنوان برنده‌های ثانیه آخری مسابقات جهانی انتخاب کرده بود، در خبری کشتی‌گیران بحرین و کوبا را به عنوان برترین‌های سال جهان انتخاب کرد.

احمد تاج‌الدینوف 19 ساله در سال 2023 دستاوردهای بزرگی داشت. او علاوه بر قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و قهرمانی بازی‌های آسیایی را به خود اختصاص داد در حالی که در مسابقات جهانی از سد کایل اسنایدر آمریکایی و عبدالرشید سعدالله‌یف روس گذشته بود.

همچنین لوئیس اورتا سانچز از کوبا که مدال طلای وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان را از آن خود کرد باتوجه به اینکه در توکیو قهرمان وزن 60 کیلوگرم المپیک شده بود و در دو وزن بالاتر توانست سال 2023 را با طلای جهانی به پایان برساند، به عنوان کشتی‌گیر سال فرنگی جهان معرفی شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: