۱۰۴۷۷
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
تعداد بازدید : ۳۹
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

 رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتقاد من این است در تمام سال هایی که در خدمت دوستان بوده‌ام، عمق راهبردی فعالیت‌های پژوهشی در وزرات ورزش و جوانان، ادرات کل ورزش در سطح کشور هستند.

 رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتقاد من این است در تمام سال هایی که در خدمت دوستان بوده‌ام، عمق راهبردی فعالیت‌های پژوهشی در وزرات ورزش و جوانان، ادرات کل ورزش در سطح کشور هستند.

به گزارش فراتیتر، امیرحسین واعظی امروز(سه شنبه) ۲۸ آذر در نشست هم اندیشی و دانش افزایی سالانه دبیران شورای پژوهش و مطالعات ادارات کل ورزش و جوانان کشور که در اهواز برگزار شد،ربا تبریک هفته پژوهش، اظهارکرد: از میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بابت میزبانی از این همایش قدردانی می‌کنم. خوشحالم علی رغم مشکلاتی که در فرایندهای پژوهشی و مسائل مالی و اقتصادی کشور وجود دارد، شما دوستان نشان دادید که می‌شود علی رغم این که هیچ جایگاه اداری برای حوزه پژوهش نیست، کار کرد.

 وی ادامه داد: با توجه به اقداماتی که از سوی دوستان انجام شده است، حتما گزارشی به وزیر ورزش ارائه خواهم کرد و سعی می‌کنم، نماینده شما دوستان برای نشان دادن فعالیت‌های پژوهشی در سطح ادارات کل ورزش و جوانان کشور باشم. خوشبختانه وزیر ورزش نیز نگاه تخصصی به حوزه پژوهش دارد. در جلساتی که با وی داشتم باید بگویم حداقل در حال دیده شدن هستیم. وزیر گزارش‌های پژوهش را بررسی می‌کند و باید در ادامه نیز تلاش مضاعف داشته باشیم و نشان دهیم وقتی دیده می‌شویم، انرژی مان مضاعف می شود و دلگرم می‌شویم.

 رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتقاد من این است در تمام سال هایی که در خدمت دوستان بوده‌ام، عمق راهبردی فعالیت‌های پژوهشی در وزرات ورزش و جوانان، ادرات کل ورزش در سطح کشور هستند. اگر بتوانیم به سمتی برویم که پژوهش ها به ثمر بنشیند و نمود عینی و بیرونی پیدا کند، قطعا اثرات آن به مدیران اجرایی و ارشد کشور نیز منعکس خواهد شد و مثمرثمر خواهد بود.

وی بیان کرد: ما به دنبال راهکارهای جامع و عالمانه مبتنی بر اندیشه‌های علمی و پژوهشی هستیم. نمی‌گذاریم این چراغ به هیچ عنوان خاموش شود، حتی اگر در برهه‌هایی از زمان کورسویی از پژوهش بوده است، خدا را شکر با درایت و سختکوشی همه دوستان، اکنون شعله‌های پژوهش در ادارات کل ورزش و جوانان کشور شعله ور است و نمود زیادی پیدا کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: