۱۰۵۹۵
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید : ۵۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

ساعت 6 عصر روز گذشته بود که لوکاس هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی کار خود را با قرمزپوشان آغاز کرد.

ساعت 6 عصر روز گذشته بود که لوکاس هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی کار خود را با قرمزپوشان آغاز کرد.

به گزارش فراتیتر، ورزشگاه کارگران که از دیرباز محل رویدادهای فوتبالی بوده، دو ساعت پیش از یکی از خاص‌ترین تمرینات قرمزپوشان مازندرانی در جنوب غربی تهران آرام به نظر می‌رسید. در اطراف زمین چمن شماره 2 که در ارتفاعی بالاتر از زمین اصلی این مجموعه قرار دارد، نوجوانان و جوانانی دیده می‌شدند که در تست مدرسه فوتبال مهدی رحمتی شرکت کرده بودند. در ورودی رختکن نساجی هم برخی اعضای این تیم به چشم می‌خوردند که در حال مهیا کردن شرایط و غبار روبی از اتاق VIP برای ورود به فضای جدید با سرمربی اسپانیایی بودند.

رفته رفته بازیکنان نساجی به ورزشگاه کارگران وارد می‌شدند. علیرضا حقیقی زودتر از بازیکنان دیگر خودش را به محل تمرین رسانده بود و پس از تعویض لباس به کنار زمین آمد و نزدیک به یک ساعت با هاروت مربی گلرهای نساجی که یکی از معدود بازمانده‌های کادر فنی قبلی به شمار می‌رود، به گپ و گفتی طولانی مدت مشغول شد.

پس از اینکه کارلوس هرناندز را با ماشین شخصی به کارگران آوردند و او هم برای تعویض لباس به رختکن رفت، چند دقیقه بعد سرانجام بازیکنان سراسر قرمزپوش نساجی مازندران آماده ورود به زمین شدند. پیش از آنها رضا حدادیان مالک باشگاه بود که با همراهی ایزد سیف‌الله‌پور وارد زمین شد و پس از خوش و بشی که با خبرنگاران داشتند، روی نیمکت مستقر شدند تا بازیکنان و سرمربی هم از راه برسند.

1840824
1840825

چند ثانیه بعد بازیکنان تیم پشت سر بازیکنان باتجربه‌تر به زمین تمرین وارد شدند و سرمربی اسپانیایی تیم که با زبان اسپانیولی صحبت می‌کرد هم بلافاصله دیده شد. سرمربی تازه وارد ابتدا به سمت حدادیان و سیف‌الله‌پور رفت و گفتگویی چند ثانیه با شوخی‌های معمول مالک باشگاه میان آنها شکل گرفت؛ جایی که حدادیان از هرناندز با خنده درباره رضایتش از مترجمی که برایش در نظر گرفته، پرسید و با پاسخ مثبت هرناندز مواجه شد.

1840826

گام بعدی تمرین ویژه نساجی‌چی‌ها همراهی مدیرعامل و مالک با هرناندز و ورود آنها به زمین برای معرفی او و بازیکنان به یکدیگر بود. سپس برای ثانیه‌‌هایی هرناندز شروع به صحبت کرد و دو نکته مهم را به شاگردانش یادآوری کرد. سرمربی جوان اسپانیایی قرمزها ابتدا از آنها خواست تا عملکرد خودشان را در جام حذفی سال گذشته که منجر به قهرمانی‌شان شد، به یاد بیاورند. او برای رساندن منظور خود بر این چند جمله تاکید کرد: «هر کسی که جام حذفی را برده و می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، باید بیشتر تلاش کند. یادتان بیاید که شما کی بودید. برای فصل بعد. خیلی خوشحالم که با شما هستم.»

 
1840827

پس از پایان صحبت‌های کوتاه هرناندز، مالک تیم هم چند جمله صحبت کرد و از قول آنها برای پیروزی به نساجی گفت و سپس آنها را با کارلوس هرناندز تنها گذاشت تا کارهای تاکتیکی آغاز شود. پیش از رفتن البته هرناندز هم در واکنش به صحبت‌های حدادیان با لبخندی که بر لب داشت تاکید کرد که اگر بازی بعدی را نبرند، نمی‌شود.

1840828

بخش مهم دیگری از فضای جدید تمرین نساجی پس از این صحنه شکل گرفت؛ جایی که حامد شیری به نمایندگی از بازیکنان مقابل سرمربی جدید ایستاد و گفت که اگر شرایط تیم این روزها خوب نیست، آنها هم بخشی از این وضعیت بوده‌اند و باید برای برون‌ رفت از این موقعیت به هم نزدیک‌تر شوند. در ادامه هرناندز که فاصله‌ چندانی از نظر سنی با حامد شیری ندارد، به سه نکته برای موفقیت تیم اشاره کرد. سرمربی جدید نساجی مازندران در جمع بازیکنان این تیم گفت که برای موفقیت باید یکدل باشند، از نظر تکنیکی خوب عمل کنند و در نهایت از نظر ذهنی در شرایطی ایده‌‍آل قرار بگیرند، چون آنها هستند که باید در زمین دستورات تاکتیکی را اجرا کنند.

1840829

پس از این چند دقیقه کارلوس هرناندز از بازیکنان خواست تا بلافاصله گرم کردن را شروع کنند و کارهای تاکتیکی برای آماده‌سازی تیم جهت میزبانی از آلومینیوم در ورزشگاه وطنی به صورت جدی آغاز شد. تمرین که تمام شد، هوا رو به تاریکی گذاشته بود و هرناندر، حقیقی، شجاعی و هاروت در حالی که روز بیستم فروردین ماه تمام شده بود، مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و از حس و حال خود پس از ورود به فضای جدید و البته انگیزه‌های زیاد برای خروج از بحران حرف زدند.

1840830

هرناندز در جمع خبرنگاران تاکید کرد که با شناخت بالا از نساجی و فوتبال ایران پیشنهاد رضا حدادیان را پذیرفته و با بالا توصیف کردن کیفیت بازیکنان ایرانی نسبت به کشورهای عربی، از اشتیاق خود برای شروع به کار در لیگ برتر حرف زد.
هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری از سر گرفته می‌شود و در آخرین دیدار روز اول مسابقات کارلوس هرناندز اولین حضور خود را در لیگ برتر با بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک تجربه خواهد کرد. برای اینکه بفهمیم این مربی جوان و با انگیزه چقدر می‌تواند در چالش جدید خود موفق باشد و پا جای بزرگان در فوتبال ایران بگذارد، فقط باید صبر کنیم.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: