۱۰۷۴۱
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۷۳
صبح امروز نمایشگاه تلکام با شعار «تحول دیجیتال و اتصال‌پذیری» آغاز به کار کرد.

صبح امروز نمایشگاه تلکام با شعار «تحول دیجیتال و اتصال‌پذیری» آغاز به کار کرد.

به گزارش فراتیتر، صبح امروز ۲ دی‌ماه (شنبه) بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) با شعار تحول دیجیتال و اتصال پذیری، با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، معاون وزیر صمت و معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه احمدرضاعلامه طباطبایی - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی اظهار کرد: دو شرکت سهامی برگزار کننده این نمایشگاه هستند و سطح برگزاری این نمایشگاه به این صورت است که به جز این نمایشگاه پنج نمایشگاه دیگر در حال برگزاری است.

وی افزود: نمایشگاه تلکام زیر بنایی ۲۲ هزار متر مربع را در بر می‌گیرد. ما در این نمایشگاه میزبان ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی هستیم که رشد ۱۲۵ درصدی نسبت به سال‌های گذشته دارد. همچنین میزبان هیات تجاری از ۹ کشور هستیم.

در ادامه مجید سلطانی - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: شرکت مخابرات ایران بزرگ‌ترین اپراتور جمهوری اسلامی ایران است که با بیش از ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت، بزرگ‌ترین مشتریان از باند پهن و دارا بودن ۷۰ میلیون مشترک سیار به مردم خدمت ارایه می‌کند.

وی افزود: این شرکت برای خدمت به مردم گام برمی‌دارد و رویکردی که ما در شرکت مخابرات ایران در سه سال اخیر پیگیری می‌کنیم، این‌گونه است که در این شرکت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی را داریم و به شدت آن را دنبال می‌کنیم. اما براساس برنامه راهبردی فیبر نوری که برای ما ترسیم شده، از توانمندی‌های شرکت مخابرات برای برنامه‌های کلان وزارت ارتباطات استفاده می‌کنیم.

سلطانی گفت: دو کار اساسی از سال ۱۴۰۰ شروع شده و آن نهضت جهادی فیبر نوری است که کار را در استان‌های کشور شروع و افتتاح کرده‌ایم. از سوی دیگر برای اینکه نقش مخابرات در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، فعالیت‌هایی را مانند انقلاب صنعتی چهارم و اقتصاد دیجیتال آغاز کردیم. همچنین چندین رویداد را با همکاری شرکت‌های فناور برگزار کردیم که این کار درحال توسعه است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: