۱۰۸۷۷
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید : ۵۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های استقلال خوزستان، آلومینیوم اراک و پرسپولیس همراه بود. ۳ دیدار هم با تساوی به پایان رسید.

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های استقلال خوزستان، آلومینیوم اراک و پرسپولیس همراه بود. ۳ دیدار هم با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فراتیتر، تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شاگردان جواد نکونام با این تساوی ۲۹ امتیازی شدند و هرچند موقتاً صدر جدول را حفظ کردند، اما این امکان وجود داشت که در صورت برتری سپاهان برابر آلومینیوم اراک صدر را از دست بدهند که در نهایت صدرنشین ماندند. شاگردان اوزونیدیس نیز با ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول ایستادند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان با شکست یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید. در حالی که سپاهان با توجه به توقف استقلال مقابل گل‌گهر این فرصت را داشت که با پیروزی در این دیدار به صدر جدول رده‌بندی برسد، اما با این شکست با همان ۲۷ امتیاز در رده دوم باقی ماند و این فرصت طلایی را از دست داد. آلومینیوم نیز با کسب این ۳ امتیاز، با ۲۱ امتیاز به رده هفتم صعود کرد. البته سپاهان در این دیدار ۳ اخراجی هم داد که همه بعد از دریافت گل بود.

در آخرین دیدار امروز تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.‌ این نتیجه در حالی رقم خورد که سرخ‌پوشان از دقیقه ۶۳ به دلیل اخراج علی نعمتی ۱۰ نفره بازی را دنبال می‌کردند.

پرسپولیسی‌ها با کسب این ۳ امتیاز ۲۵ امتیازی شدند و به رده سوم جدول رسیدند و با توجه به توقف استقلال و شکست سپاهان، دوباره به جمع مدعیان لیگ بازگشتند. شمس آذر نیز پس از ۸ بازی متحمل شکست شد تا با ۱۷ امتیاز در رده نهم باقی بماند.

نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

پیکان صفر - فولادخوزستان صفر

سپاهان اصفهان صفر آلومینیوم اراک یک

گل: عارف حاجی عیدی (۸۰)

گل‌گهر سیرجان یک - استقلال یک

گل‌ها: مسیح زاهدی (۲۰) برای گل‌گهر/ کوین یامگا (۴۴ - پنالتی) برای استقلال

استقلال خوزستان ۲ - مس رفسنجان یک

گل‌ها: محمود مطلق‌زاده (۱+۴۵) و علیرضا کاظمی (۸۵) برای استقلال خوزستان/ میثم تیموری (۷۴) برای مس

نساجی مازندران ۲ - هوادار ۲

گل‌ها: امیرمهدی جانملکی (۷۹) و حسین زامهران (۸۹) برای نساجی/ محمد میری (۸) و کریم اسلامی (۴+۴۵) برای هوادار

پرسپولیس ۲ - شمس‌آذر قزوین یک

گل‌ها: گئورگی گولسیانی (۴۵+۱ و ۸۱ - پنالتی) برای پرسپولیس/ حسین گودرزی (۴۸) برای شمس‌آذر 

اخراج: علی نعمتی (۶۳)

 

جدول لیگ برتر در پایان بازی‌های امروز:

جدول لیگ برتر| بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان در روز توقف استقلال و شکست سپاهان

برنامه دیدار‌های باقیمانده هفته چهاردهم لیگ برتر:

دوشنبه ۴ دی

ملوان بندرانزلی - تراکتور تبریز، ساعت ۱۵
داوران: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، هادی طوسی، فرهاد امینی
ناظر: حسین نجاتی

صنعت نفت آبادان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۵
داوران: سیدعلی اصغر مومنی، حسن ظهیری، سعید زیبا، روح اله شریفی
ناظر: مسعود مرادی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: