۱۰۹۵۶
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سعید عزت‌اللهی درمورد پاداش تیم ملی و حواله خودرو گفت:«ینطور نبود که ما یک چیزی را مجانی وارد کنیم و از موقعیت‌مان سوءاستفاده‌ کنیم.»

سعید عزت‌اللهی درمورد پاداش تیم ملی و حواله خودرو گفت:«ینطور نبود که ما یک چیزی را مجانی وارد کنیم و از موقعیت‌مان سوءاستفاده‌ کنیم.»

به گزارش فراتیتر، ماجرای ابطال مجوز واردات خودروی ملی‌پوشان این‌روزها با واکنش‌های متعددی همراه شده و حالا سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم‌ملی در این خصوص، گفت:«این قضیه از اول بین عموم اشتباه جا افتاد. این پاداش‌ها برای جام جهانی نبود و برای صعود به جام جهانی بود و در آن برهه دولت با توجه به محدودیت‌هایی داشت، خواست برای قدردانى از بازیکنان و کادرفنی این امکان را به وجود بیاورند که بچه‌ها بتوانند از این طریق پاداشی دریافت کنند اما واقعیت داستان این است که بد جا افتاد و نامفهوم بود. یک سری رسانه‌ها شیطنت کردند و دیدگاه مردم را نسبت به این موضوع بد شکل دادند. همه نامه‌ها موجود است که ما برای این خودروها هم مالیات داریم و هم پول گمرکی. اینطور نبود که ما یک چیزی را مجانی وارد کنیم و از موقعیت‌مان سوءاستفاده‌ کنیم. فکر می‌کنم بهتر بود یک مرجعی این موضوع را برای مردم روشن کند، چون الان هم اکثر کسانی که من را می‌بینند، داستان را نمی‌دانند. اکثر بچه‌ها صد درصد مالیات و هزینه گمرک را دادند و نامه‌ها موجود است.»
وی افزود:«شاید ۶-۷ درصد از پول گمرکی برای ما کم کردند. رقم دقیقش در نامه ذکر شده و من دسترسی به این نامه ندارم اما این نامه وجود دارد. ما تمام هزینه‌ها را دادیم. البته من نمی‌خواهم موضوع خیلی بولد شود اما دوست داشتم فقط برای مردم شفاف‌سازی کنم تا آنها حداقل آگاه باشند و باتوجه به شیطنت رسانه‌ها، مقابل مردم قرار نگیرند.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: