۱۱۲۶۱
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید : ۳۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

بر اساس صحبت های گل محمدی، میلاد سر لک به صورت قطعی از پرسپولیس جدا و به سربازی خواهد رفت.

بر اساس صحبت های گل محمدی، میلاد سر لک به صورت قطعی از پرسپولیس جدا و به سربازی خخواهد رفت.

به گزارش فراتیتر، پرسپولیس همواره با دردسر و چالش های زیای روبه می شود. این بار نیز پرسپولیس با جدایی ستاره تیمش رو به رو شده است. 

با اعلام رسمی، میلاد سرلک در پنجره زمستانی از پرسپولیس جدا می‌شود و به خدمت سربازی خواهد رفت.

این خبری است که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اعلام کرد و گفت که میلاد سرلک هافبک شماره 10  پرسپولیس  به خدمت سربازی خواهد رفت و در نیم فصل دوم در اختیار تیم پرسپولیس نخواهد بود.

این در حالی است که یحیی با صراحت در مورد این بازیکن صحبت کرد و در حالی که مجوز او تا اسفند اعتبار دارد، گل‌محمدی اعلام کرد که راهی برای ماندن او در پرسپولیس وجود ندارد.

یحیی همچنین اظهار داشت که محمد عمری هم ممکن است سرباز شود و اطلاع دقیقی از او ندارد اما عمری به سرمربی پرسپولیس اعلام کرده که می‌تواند در تیم بماند.

گل‌محمدی در نشست خبری در این خصوص گفت: میلاد [سرلک] که فکر کنم قطعا این اتفاق برایش افتاده و نمی‌تواند در نیم فصل دوم ما را همراهی کند.

در مورد عمری اظهار داشت: محمد عمری هم صحبتی که من با او کردم، شاید بتواند ادامه دهد. هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم. اگر بروند هم خدمت مقدس سربازی است و هرکسی باید برود.

نکته مهم اینکه تنها تیم لیگ برتری که می‌تواند بازیکن سرباز بگیرد، ملوان است و در صورت قطعی شدن سربازی میلاد سرلک، او برای عقد قرارداد دو ساله با ملوان باید با این تیم مذاکره کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: