۱۱۲۷۹
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
تعداد بازدید : ۷۴
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی آرسنال شکست تیمش برابر وستهم را ناامید کننده توصیف کرد.

سرمربی آرسنال شکست تیمش برابر وستهم را ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش فراتیتر، هفته نوزدهم لیگ جزیره با ۲ بازی پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها وستهم با ۲ گل آرسنال را شکست داد. این نتیجه باعث شد ک لیورپول صدرنشین باقی بماند و آرسنال با ۴۰ امتیاز در فاصله ۲ امتیازی رقیبش باشد.  

در واقع وستهم برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ در یک بازی خارج از خانه آرسنال را شکست داد. از آن زمان، توپچی‌ها ۸ پیروزی کسب کرده بودند که شامل ۷  برد در لیگ برتر و یک برد در جام اتحادیه انگلیس بود.

مایکل آرتتا بعد از این دیدار گفت: به وستهم تبریک می‌گویم و بازیکنانم را تحسین می‌کنم. اگر به تعداد موقعیت‌هایی که خلق کردیم نگاه کنید، می‌بینید که نتیجه ناامیدکننده است. اگرچه آنها در محوطه جریمه و زدن ضربات نهایی بهتر کار کردند. کاری که باید انجام دهیم این است که این دیدار را فراموش کنیم و در دیدارهای بعدی موقعیت‌های خطرناک‌تری خلق کنیم، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و دقتمان را بالا ببریم. ما می‌خواهیم در اوج باشیم و امروز بسیار ناامید هستیم.

او در ادامه افزود: ما بر بازی مسلط بودیم ولی نتیجه چیز دیگری رقم خورد. قبل از بازی مهم بعدی مقابل فولام باید خودمان را جمع و جور کنیم.  بازیکنان تلاش زیادی کردند. این فوتبال است و باید بپذیریم که بعضی اوقات شرایط اینطور می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: