۱۱۶۰۷
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید : ۶۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

بر اساس گزارش ها، مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، برای پیوستن به اینتر با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

بر اساس گزارش ها، مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، برای پیوستن به اینتر با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

به گزارش فراتیترف قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را دارد که به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری شود.

پایان یافتن قرارداد این بازیکن با پورتو در پایان فصل جاری و در فاصله شش ماه آینده به این معناست که او از روز اول ژانویه 2024 (دوشنبه) این امکان را دارد که با هر باشگاهی وارد مذاکره شود و حتی پیش قراردادی را هم به امضا برساند.

حالا توتومرکاتو خبر داده که این ستاره ایرانی از چند روز قبل توافق نهایی با مدیران اینتر را انجام داده و آماده است تا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به این باشگاه بپیوندد و قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه سه میلیون یورویی هم امضا خواهد کرد.
این رسانه ایتالیای تاکید کرده است که طارمی هیچ تصمیمی برای تمدید مهلت قراردادش با پورتو ندارد اما تا پایان فصل در این باشگاه خواهد ماند چون اینتر نمی‌خواهد او را در پنجره زمستانی در ماه ژانویه به خدمت بگیرد.

این بازیکن 31 ساله همچنان پیشنهادهای دیگری از کشور عربستان هم دارد اما پیش از این به تمامی آنها پاسخ منفی داده و اعلام کرده است که قصد دارد به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: