۱۱۷۴۴
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید : ۵۵
فیلم سینمایی هاوایی با بازی ریحانه پارسا از روز چهارشنبه 13 دی ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

فیلم سینمایی هاوایی با بازی ریحانه پارسا از روز چهارشنبه 13 دی ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون متولد اسفند 1377 در تهران است. ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به شهرت رسید و بعد از آن فرصت بازی در سریال نمایش خانگی آقازاده را کسب کرد. ریحانه پارسا در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند. کمتر از هفت ما زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دوام آورد و این دو شهریور ۹۹ با حذف عکس های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه ای کردند.

در نهایت ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۹ ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از  همکاران وی تایید شده است. او بعد از مهاجرت به یک سلبریتی پر حاشیه تبدیل شد و همچنان پست های جنجالی آن ادامه دارد. ریحانه پارسال حالا بعد از سالها مهاجرت قرار است با فیلم سینمایی هاوایی به روی پرده سینمای ایران بازگردد.

داستان فیلم هاوایی

بهمن گودرزی کارگردان فیلم سینمایی «هاوایی» که از چهارشنبه ۱۳ دی در سینماها اکران می‌شود در این باره بیان کرد: بر مبنای جلسه روز یکشنبه شورای صنفی نمایش، فیلم «هاوایی» از چهارشنبه ۱۳ دی، اکران عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند. این فیلم به سرگروهی پردیس کوروش و با پخش هدایت فیلم به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر کمدی بودن این فیلم سینمایی درباره داستان آن توضیح داد: داستان این فیلم در قالب یک درام اجتماعی در بستر کمدی روایت می‌شود. در واقع «هاوایی» درباره خروج و پناهنده شدن ورزشکاران (در کشورهای دیگر) است که تاکنون درباره آن فیلمی ساخته نشده است. فیلمنامه این اثر درباره همان مدینه فاضله‌ای است که عده‌ای از ورزشکاران نسبت به فعالیت در خارج از ایران دارند. البته بعضاً شاهد هستیم که پس از رفتنشان اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

این کارگردان سینما ادامه داد: ۹۰ درصد فیلم در هنگ‌کنگ فیلمبرداری شده و ۱۰ درصد آن در ایران. امین حیایی، امیر جعفری، امیر حسین رستمی، ریحانه پارسا و … بازیگران ایرانی اثر در کنار بازیگرانی از کشور هنگ‌کنگ هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

بازیگران فیلم هاوایی

اکران این فیلم کمدی از چهارشنبه ۱۳ دی در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد در این فیلم امین حیایی، امیر جعفری، امیر حسین رستمی، ریحانه پارسا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: