۱۱۷۶۱
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
تعداد بازدید : ۳۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که جدایی یحیی گل‌محمدی به این تیم لطمه خواهد زد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که جدایی یحیی گل‌محمدی به این تیم لطمه خواهد زد.

به گزارش فراتیتر، رضا نورمحمدی، در مورد استعفای یحیی گل‌محمدی گفت: این اتفاق برای ما غیرمنتظره بود و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تحت فشار است. او در حرف‌هایش دوباره از کمبودها صحبت کرد و البته به جنگ بیرون زمین هم اشاره داشت که به نظر من بسیار مهم است. هر فردی در باشگاه یا تیم باید وظایفش را به بهترین شکل انجام دهد و مهمترین دلیل استعفای گل‌محمدی کمبودهایی است که به آن اشاره کرده و از نظر او چیزی تغییر نکرده است.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در شرایط فعلی رفتن یحیی به پرسپولیس ضربه می‌زند و باشگاه باید هر طور شده گل‌محمدی را حفظ و تا جایی که امکان دارد خواسته‌هایش را عملی کند. این تیم با تمام مشکلاتی که در نیم‌فصل اول با آن مواجه بود خوب نتیجه گرفته است و فقط دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

وی همچنین یادآور شد: وقتی پرسپولیس چند هفته نتیجه نمی‌گیرد خیلی‌ها تصور می‌کنند این تیم دچار یک بحران بزرگ شده است، ولی این تصور درست نیست. همه تیم‌ها ممکن است چند هفته نتیجه نگیرند و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. سپاهان با این همه هزینه و ستاره در چهار بازی شکست خورده است. این مسائل برای همه تیم‌ها وجود دارد و فقط برای پرسپولیس نیست.

نورمحمدی با بیان اینکه پرسپولیس نیاز به تقویت دارد، تأکید کرد: امسال سپاهان و استقلال دوباره رقیبان اصلی پرسپولیس برای قهرمانی هستند و می‌بینیم که آنها تا دندان مسلح هستند به همین دلیل پرسپولیس باید خودش را تقویت کند. از طرفی باشگاه هم باید دغدغه‌های سرمربی تیم را برطرف کند تا کار فنی بدون مشکل دنبال شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس در خط حمله نیاز به یک مهاجم گلزن تمام عیار دارد که در ضربه‌ سر زدن هم مهارت داشته باشد. فکر می‌کنم در پست دفاع چپ و راست هم تیم نیاز به تقویت دارد و یک دروازه‌بان نیز باید جذب کند.

وی در واکنش به انتقادهایی که از علی نعمتی صورت گرفته است، گفت: پست تخصصی نعمتی دفاع چپ نیست و او در پرسپولیس در مجموع عملکرد خوبی داشته است. گاهی اوقات ممکن است هر بازیکنی در هر پستی اشتباه کند یا بدشانسی بیاورد و ما نباید فشارها را روی نعمتی ببریم. همه باید کمک کنند تا نعمتی از لحاظ روحی آسیب نبیند و دوباره بتواند بازی‌های خوبی را برای پرسپولیس به نمایش بگذارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: