۱۱۹۴۰
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید : ۳۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که برای بازی کردن در کنار فوق ستاره آرژانتینی سابق این تیم، دلتنگ است!

ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که برای بازی کردن در کنار فوق ستاره آرژانتینی سابق این تیم، دلتنگ است!

به گزارش فراتیتر، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پیش از پیوستن به اینترمیامی در جولای ۲۰۲۳، به مدت دو فصل با کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی باز کرد.

امباپه و هشت بار برنده توپ طلا در آن دو سال، ۲ بار موفق به فتح لوشامپیونه شده و یک بار هم جام حذفی فرانسه را بالای سر بردند. هرچند مسی و نیمار، ستاره برزیلی سابق پی‌اس‌جی در واپسین ماه‌های حضور در پارک‌دوپرنس، به دلیل حذف متوالی این تیم از یک هشتم لیگ قهرمانان، هدف حملات و سوت‌های اعتراضی و توهین‌آمیز هواداران پاریسی قرار گرفتند.

با این حال، امباپه در گفت‌وگویی با ابراز دلتنگی برای بازی در کنار مسی گفت: آدم همیشه دلش برای بازی کردن با مسی تنگ می‌شود. مهاجمی مثل من، عاشق فضاسازی است چون با وجود مسی در تیم، مطمئن هستید که قطعا توپ را به شما خواهد رساند.

وی افزود: این لذتی است که فقط مسی و بازی کردن کنار او می‌تواند به شما بدهد. به طور کلی، بازی کردن کنار او، اتفاق خاصی است. مسی بی‌نهایت شایسته احترام است و البته در فرانسه، به شایستگی مورد احترام قرار نگرفت!

امباپه که در دیدار چهارشنبه، با گلزنی به پی‌اس‌جی برای قهرمانی در سوپرجام فرانسه کمک کرد، بعد از پایان آن بازی گفت که هنوز تصمیمی درباره آینده‌اش نگرفته است.

وی که مدت‌هاست در بازار نقل و انتقالات هدف رئال مادرید قرار دارد و قراردادش با پی‌اس‌جی تابستان امسال به پایان می‌رسد، اضافه کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ و انتخابی نکرده‌ام. اما همانطور که قبلا گفتم، مهم‌ترین مساله فتح جام است و یک جام را بردیم و برای فتح جام‌های بیشتر مصمم هستیم.

مرد ۲۵ ساله فرانسوی، تابستان ۲۰۲۲ در یک قدمی پیوستن به رئال، به‌یکباره تغییر عقیده داد و با پی‌اس‌جی تمدید کرد. او که در سال ۲۰۱۷ از موناکو راهی پی‌اس‌جی و به برترین گلزن تاریخ این باشگاه بدل شد، به همراه پاریسی‌ها پنج بار لیگ یک فرانسه را تصاحب کرده است و هم‌اکنون با پنج امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده، صدرنشین است و باید در یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف رئال سوسیداد برود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: