۱۱۹۴۶
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید : ۳۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

بازیکن پیشین استقلال گفت: اگر بازیکن و کادر فنی استقلال بدون حاشیه کار خود را پیش ببرند و کاری به امتیاز تیم حریف نداشته باشند پایان فصل جام قهرمانی را به خود اختصاص خواهند داد.

بازیکن پیشین استقلال گفت: اگر بازیکن و کادر فنی استقلال بدون حاشیه کار خود را پیش ببرند و کاری به امتیاز تیم حریف نداشته باشند پایان فصل جام قهرمانی را به خود اختصاص خواهند داد.

به گزارش فراتیتر، مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی استقلال برابر پیکان اظهار کرد: نیمه اول استقلال خوب بازی نکرد اما نیمه دوم با تغییراتی که نکونام در تیم ایجاد کرد استقلال بازی خوبی را برابر پیکان به نمایش گذاشت و همان بازیکنان تعویضی توانستند دو گل وارد دروازه حریف کنند.

او گفت: در هیچ جای دنیا ندیدم که داور سرمربی تیم را اخراج کند و دوباره او را به زمین برگرداند، قانون‌های عجیب و غریبی را در فوتبال شاهد هستیم. خدا را شکر که بازیکنان استقلال بدون حاشیه بازی را دنبال کردند. البته ای کاش بازی ۲ بر صفر به پایان می‌رسید. به هر صورت در نیم فصل دوم باید با جذب چند بازیکن تیم تقویت شود تا برای قهرمانی پیش برویم.

وی افزود: در این بازی بازیکنان سمت راست استقلال عملکرد خیلی خوبی داشتند؛ هم‌چنین حردانی، روزبه چشمی و سید حسین حسینی عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانستند بازی را به خوبی اداره کنند تا بازی را ببریم.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من در وسط زمین یک بازیکن تاثیرگذار کم داریم، البته بازیکن خوب داریم اما بازیکنی که تاثیرگذار باشد کم داریم.

این بازیکن پیشین استقلال افزود: اگر بازیکن و کادر فنی بدون حاشیه کار خود را پیش ببرند و کاری به امتیاز تیم حریف نداشته باشند پایان فصل جام قهرمانی را به خود اختصاص خواهند داد.

او در ارزیابی از تیم پیکان نیز گفت: با هزینه‌هایی که هر دو تیم انجام داده‌اند، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. پیکان بازیکنان خوبی را جذب کرده و تلاش‌شان کسب ۳ امتیاز این دیدار بود که البته زورشان به استقلال نرسید.

امیرآبادی در پایان تصریح کرد: استقلال باید بدون حواشی و در نظر گرفتن وضعیت سایر تیم‌ها در جدول لیگ کارش را دنبال کند و کاری نداشته باشند که نیم فصل قهرمان می‌شوند. باید برای قهرمانی در پایان فصل رقابت کنند نه نیم فصل، در نیم فصل به کسی جایزه داده نمی‌شود؛ هدف گرفتن جام در پایان فصل است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: