۱۲۲۰۷
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید : ۳۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سال جدید با یک حادثه تکراری برای مورینیو شروع شد؛ اعتراض به داوری و اخراج!

سال جدید با یک حادثه تکراری برای مورینیو شروع شد؛ اعتراض به داوری و اخراج!

به گزارش فراتیتر، اوضاع برای رم در دیدار خانگی برابر آتالانتا خوب پیش نرفت و دروازه‌شان خیلی زود باز شد. تلاش‌های شاگردان ژوزه مورینیو در نیمه‌ اول با پنالتی دیبالا به تساوی انجامید و در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. مورینیو در آخرین ثانیه‌های بازی با کارت قرمز داور از نیمکت اخراج شد.

سرمربی پرتغالی جالوروسی واکنش خشمگینانه‌ای به تصمیم داوری نشان داد و در اولین بازی تیمش در سال ۲۰۲۴ از زمین اخراج شد. مورینیو و بازیکنانش پس از تساوی در این دیدار از صحبت با رسانه‌ها خودداری کردند. این اولین بار نیست که مورینیو در این فصل کارت قرمز دریافت می‌کند. او اکتبر گذشته هم به دلیل تمسخر نیمکت مونتزا کارت قرمز مستقیم را از داور بازی دریافت کرد.

رم هفته بعد باید در سری آ به مصاف میلان برود و به این ترتیب مورینیو در این دیدار روی نیمکت تیمش نخواهد بود. جالوروسی پیش از این دیدار باید در کوپاایتالیا در داربی شهر رم به مصاف لاتزیو برود. 

انتظار می‌رود که مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، برای بازی حساس کوپاایتالیا مقابل رم، برخی از بازیکنان کلیدی‌اش را همراه نداشته باشد. بازیکنانی مانند چیرو ایموبیله و لوئیس آلبرتو به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت از میادین دور خواهند بود. تیم ساری این هفته توانست در سری آ برنده شود تا با روحیه‌ای خوب به استقبال داربی رم برود. ساری در مورد کوپاایتالیا گفت: صادقانه بگویم به کوپاایتالیا اهمیتی نمی‌دهم. من به آن علاقه‌ای ندارم. تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهم داربی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: