۱۲۳۲۳
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : ۷۳
فرهنگ و هنر کتاب

اخبار ویژه

مراسم رونمایی از کتاب «ناصر حجازی» نوشته مهدی یزدانی‌خرم برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی از کتاب «ناصر حجازی» نوشته مهدی یزدانی‌خرم  برگزار می‌شود.

به گزارش فراتیتر، این مراسم روز جمعه، ۲۲ دی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کتابسرای راوی (کتابفروشی مجتبی جباری) برگزار می‌شود.

حسن روشن، بهتاش فریبا، حسین کلانی، مهدی یزدانی‌خرم، امید رضایی، مهرداد بهلولی و مجتبی جباری سخنرانان این مراسم هستند که با حضور جمعی از بازیکنان و پیشکسوتان تیم استقلال و خانواده ناصر حجازی همراه خواهد بود.

در نوشته پشت جلد کتاب «ناصر حجازی» که با تصویرگری اسماعیل چشرخ به تازگی در نشر فیل منتشر شده، آمده است: ناصر حجازی از همان کودکی از دروغ گفتن و پذیرفتن حرف زور بیزار بود. شجاعت برایش اهمیت زیادی داشت. برای همین مقابل آدم‌هایی که می‌خواستند حق او و دیگران را پایمال کنند می‌ایستاد. او در شانزده‌سالگی در تیم دسته دومی «نادر» بازی‌های درخشانی انجام داد و از مربیان تیم درخواست کرد به او دستمزد بدهند. درخواستی که تا آن را انجام ندادند زیر بار بازی مجانی برای این تیم نرفت.


این کتاب که برای رده‌ سنی نوجوان نوشته شده تازه‌ترین جلد از مجموعه‌ «انسان‌های کوچک، آرزوهای بزرگ» است. پیش‌تر کتاب‌هایی درباره‌ «محمدرضا شجریان»، «توران میرهادی»، «مریم میرزاخانی»، «فروغ فرخزاد» و... در این مجموعه منتشر شده‌است.

کتابسرای راوی با مدیریت مجتبی جباری، کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال مدتی است افتتاح شده و این اولین نشست فوتبالی این مجموعه است که  رونمایی کتابی برای نوجوانان درباره‌ ناصر حجازی را انجام خواهد داد.

حضور در این نشست برای همه آزاد است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: