۱۲۵۶۱
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
تعداد بازدید : ۴۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده 3 پنجره نقل و انتقالاتی آینده باشگاه مس رفسنجان بسته شده است.

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده 3 پنجره نقل و انتقالاتی آینده باشگاه مس رفسنجان بسته شده است.

به گزارش فراتیتر، جدیدترین آپدیت از محکومیت‌های قطعی باشگاه‌ها در همه کشورها و گزارش بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم‌ها روی سایت فیفا منتشر شده است. بعد از آنکه مشخص شد استقلال، پرسپولیس و آلومینیوم اراک پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بسته شده، حالا این محکومیت درباره باشگاه مس رفسنجان نیز به چشم می‌خورد.

بر اساس اعلام فیفا باشگاه مس رفسنجان به منع از جذب بازیکن جدید محکوم شده است؛ فیفا سه پنجره آینده مس رفسنجان را بسته و مدیران این باشگاه باید در راستای باز کردن پنجره اقدام کنند.

به نظر می‌رسد شکایت لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی مسی‌ها، به خاطر مطالبات سال گذشته خود دلیل اصلی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نارنجی‌‌پوشان است.

بی‌شک بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مس رفسنجان از سوی فیفا، شوک بزرگی به مسئولان این باشگاه است. مسی‌ها هنوز فعالیت خاصی در نقل و انتقالات زمستانی انجام نداده‌اند و حتی اخباری درباره جدایی برخی بازیکنان این تیم هم به گوش می‌رسد.

از سوی دیگر تا زمان پرداخت نشدن بدهی‌هایی که در فیفا ثبت شده، مس رفسنجان نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به لیست نفراتش اضافه کند و باید دید این باشگاه چگونه از مخمصه کنونی رهایی پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: