۱۲۶۳۰
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید : ۴۲
سامعی از برنامه ریزی برای افتتاح خط تولید اسکرول الکتریکال مجموعه سندن در سال 1404 خبر داد و افزود: در زمینه تولید کمپرسور پیستونی متغیر در سال اول داخلی سازی 30 درصدی محقق خواهد شد.

سامعی از برنامه ریزی برای افتتاح خط تولید اسکرول الکتریکال مجموعه سندن در سال 1404 خبر داد و افزود: در زمینه تولید کمپرسور پیستونی متغیر در سال اول داخلی سازی 30 درصدی محقق خواهد شد.

به گزارش فراتیتر، شاپور سامعی در حاشیه افتتاح خط تولید کمپرسور شرکت سندن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این خط تولید برای اولین بار در خاورمیانه ایجاد شده که طی یک سال اول فعالیت،صرفه جویی 15 میلیون دلاری را به همراه دارد و این رقم تا سال 1405 عدد قابل توجهی خواهد بود.

وی از برنامه ریزی برای افتتاح خط تولید اسکرول الکتریکال مجموعه سندن در سال 1404 خبر داد و افزود: در زمینه تولید کمپرسور پیستونی متغیر در سال اول داخلی سازی 30 درصدی محقق خواهد شد.

این قطعه ساز با بیان اینکه در مجموعه سندن، 4 شرکت زیرمجموعه فعال هستند و با 200 قطعه ساز همکاری داریم، ادامه داد: فروش سالانه شرکت 10 هزار میلیارد تومان است و طی 25 سال گذشته 175 میلیون دلار سرمایه گذاری در این مجموعه صورت گرفته است.

سامعی توضیح داد: این واحد تولیدی سهم بیش از 70 درصدی در تامین تهویه خودرو(کولر و بخاری) در کشور دارد و در حال حاضر برنامه ریزی جهت تامین نیاز تارا برقی و ریرا برقی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین با انتقاد از عدم تخصیص ارز مورد نیاز بابت تامین تجهیزات صنعتی، گفت: در صورت تامین ارز، امکان ایجاد خطوط تولید و داخلی سازی بیشتر فراهم می شود.

رئیس هیأت مدیره شرکت سندن ایرانیان توضیح داد: در حال حاضر تولیدکنندگان برای دریافت وام باید 28 درصد مبلغ وام را مسدود کنند و در این شرایط، محدودیت سهمیه ارزی بابت تامین ماشین آلات نیز مشکلات زیادی را برای صنعتگران به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه ما بیش از 3 هزار میلیارد تومان از خودروسازان طلب دارد، گفت: 1200 میلیارد تومان نیز برای تسویه طلب خودروسازان از محل وام، مسدودی داریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: