۱۲۹۲۸
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید : ۶۰
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است، فلسطین در دو صحنه نشان داد دفاع تیم ملی ایراداتی دارد و کادر فنی این تیم برای مرحله حذفی باید ضعف‌های موجود را برطرف کند.

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است، فلسطین در دو صحنه نشان داد دفاع تیم ملی ایراداتی دارد و کادر فنی این تیم برای مرحله حذفی باید ضعف‌های موجود را برطرف کند.

به گزارش فراتیتر، ابراهیم قاسم‌پور، درباره پیروزی 4 بر یک تیم ملی فوتبال مقابل فلسطین در نخستین دیدار دو تیم در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیای 2023 اظهار داشت: از پیش از شروع جام ملت‌ها مشخص بود که تیم ملی در مرحله گروهی کار سختی نخواهد داشت و بازی‌های دشوار شاگردان قلعه‌نویی در مرحله حذفی خواهد بود. تیم ملی در فاز هجومی، نمایش خوبی داشت و توانستیم یک پیروزی پرگل به دست بیاوریم و به نوعی تمرین گلزنی کنیم.

وی ادامه داد: فلسطین خیلی نتوانست روی تیم ما فشار وارد کند، هرچند که یک گل از این تیم خوردیم و نشان داد که اگر روی دفاع ما فشار بیاید به مشکل می‌خوریم. به عقیده من ما بازی‌های دوستانه و تدارکاتی مناسبی نداشتیم و با تیم‌هایی بازی نکردیم که فشار لازم روی خط دفاع و هافبک تیم ما وارد شود. به نظر من در بازی با فلسطین هم، عیار تیم ملی سنجیده نشد. با این وجود فلسطین روی دو صحنه ضعف‌های ما را نشان داد و مشخص شد خط دفاعی ما ایراداتی دارد که می‌تواند در بازی با تیم‌های بزرگتر دردسرساز شود.

«تیم ملی باید مرحله گروهی را به‌عنوان بازی‌های تدارکاتی مدنظر قرار دهد تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنند.»، کارشناس فوتبال کشورمان با بیان این جمله افزود: ما بازیکنان باتجربه و باکیفیتی در اختیار داریم و اگر این بازیکنان به خوبی هدایت شوند و در مسیر درستی قرار بگیرند می‌توانیم به جمع چهار تیم برتر جام ملت‌ها راه پیدا کنیم. من روز یکشنبه بازی ژاپن را هم دیدم و به نظرم آنها انتظارات را حداقل در بازی اول برآورده نکردند و شاگردان قلعه‌نویی اگر کمی خوش‌شانس بوده و خودشان را باور داشته باشند می‌توانند با ژاپن و حتی کره جنوبی رقابت کنند.

قاسم‌پور درباره بازی‌های بعدی ایران در مرحله گروهی مقابل هنگ‌کنگ و امارات عنوان کرد: امارات به نظر من سخت‌ترین حریف مرحله گروهی ما محسوب می‌شود. اگر اتفاق خاصی نیفتد، ایران با 9 امتیاز از مرحله گروهی صعود می‌کند. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توانیم نتایج را از قبل پیش‌بینی کنیم، اما حداقل در مرحله گروهی کفه ترازو به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی سنگینی می‌کند و می‌توانیم به راحتی صعود کنیم. به نظر من باید در کنار اینکه سه بازی مرحله گروهی‌مان را برگزار می‌کنیم، ضعف‌ها و مشکلات موجود در تیم‌مان را هم برطرف کنیم به ویژه ایراداتی که در خط دفاعی تیم ملی وجود دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: