۱۴۲۶۱
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید : ۲۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

دروازه‌بان ۳۹ ساله تیم ملی هندبال ایران در لیگ رومانی شاغل شد.

دروازه‌بان ۳۹ ساله تیم ملی هندبال ایران در لیگ رومانی شاغل شد.

به گزارش فراتیتر، محمد سیاوشی سنگربان تیم ملی هندبال مردان با عقد قراردادی به عضویت باشگاه کلوچ در لیگ رومانی درآمد. قرارداد او با این تیم برای یک سال و نیم به صورت مشروط است. او در ابتدای این فصل در تیم پلیمر خلیج‌فارس حضور داشت که با گرفتن رضایت‌نامه از این باشگاه به تیم رومانی ملحق شد. این اولین تجربه سیاوشی به عنوان لژیونر است. قرارداد او با این تیم قبل از مسابقات قهرمانی آسیا منامه بحرین انجام شده بود. سیاوشی در حال حاضر منتظر صدور ویزا است و هر زمان که ویزایش صادر شود به رومانی خواهد رفت تا تیمش را در بازی یکشنبه هفته آینده همراهی کند.

محمد سیاوشی بعد از ۱۴ سال حضور در تیم ملی هندبال با درخشش در قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ عربستان دیده شد و در ۳۷ سالگی جزو دروازه‌بانان مطرح تیم ملی قرار گرفت. او در مسابقات قهرمانی مردان جهان در بازی مقابل شیلی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد و همچنین در پایان مسابقات نیز در رده ۲۶ برترین گلرهای جام قرار گرفت. او در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ نیز دوبار جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.

محمد سیاوشی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: تیم کلوچ که شاهو نصرتی هم در آن بازی می‌کند یک ماه است که به من پیشنهاد داده است. بعد از بررسی، با این تیم قرارداد بستم. این تیم در رده نهم یا دهم جدول رومانی قراردارد. هدفشان برای این فصل ماندن در لیگ است بنابراین می‌خواهند از من به عنوان دروازه‌بان استفاده کنند. آنها می‌خواهند در فصل آینده تیم بهتری را جمع کنند. من همه کارها را کرده‌ام و منتظر ویزا هستم. هر زمان که ویزا آماده شود من به رومانی می‌روم تا یکشنبه هفته آینده بازی کنم. قرار بود از بحرین به رومانی بروم اما ویزا آماده نبود.

دروازه‌بان تیم ملی گفت: امیدوارم بروم و کمی حال و هوایم عوض شود. من در این فصل با پلیمر خلیج فارس بودم. لیگ ایران کمی شرایطش بد شده و قرارداد بازیکنان را پرداخت نمی‌کنند. من ۳۰ درصد قراردادم را گرفتم اما به سایر بازیکنان تنها ۲۰ درصد داده بودند. بازیکنان از این بابت اذیت شدند. به لطف مسئولان پلیمر توانستم رضایت نامه را بگیرم. خداراشکر همه چیز دست به دست هم داد تا لژیونر شوم.

وی در خصوص قراردادش در لیگ رومانی گفت: قرارداد من تا پایان این فصل است. باید به آنجا بروم و برای فصل بعد صحبت کنیم. در اصل قراردادم برای یک سال و نیم است، اگر تیم در لیگ بماند می توانم برای فصل بعد قراردادم را تمدید کنم یا به تیم دیگری بروم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: