۱۴۴۲۳
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۳۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

یورگن کلوپ برای دیدار با تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر، احتمالا داروین نونیز اروگوئه‌ای را در اختیار ندارد.

یورگن کلوپ برای دیدار با تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر، احتمالا داروین نونیز اروگوئه‌ای را در اختیار ندارد.

به گزارش فراتیتر و به نقل از بی‌ساکر، داروین نونیز در جریان پیروزی ۴ بر یک مقابل چلسی با زدن ۴ ضربه به دیرک دروازه، رکوردی را در لیگ برتر به نام خود ثبت کرد اما با ۱۱ گل و ۱۱ پاس گل در تمامی رقابت‌ها در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی قرمزها بوده است.

این بازیکن اروگوئه‌ای از ناحیه پا دچار مشکل شده و در شرایطی که محمد صلاح همچنان به دلیل مصدومیت همسترینگ از میادین دور است، امید اول گلزنی در لیورپول محسوب می شود. با این حال این بازیکن دچار مصدومیت جزئی شده است که ممکن است مانع از حضور او برابر آرسنال شود.

دیوگو ژوتا هم‌چنین در غیاب صلاح درخشیده است و چهار بار در چهار بازی اخیر خود گلزنی کرده است تا تعداد گل‌های خود در این فصل را به ۱۳ گل برساند. کلوپ از توانمندی‌های ستاره پرتغالی به وجد آمده است و ابراز امیدواری کرد او بتواند عملکرد خوبش را در این فصل ادامه دهد.

لیورپول تاکنون در هر چهار جام حضور دارد و امیدوار است بتواند به قهرمانی برسد. قرمزها که صدرنشین لیگ برتر هستند فردا یک‌شنبه باید به دیدار آرسنال بروند. لیورپول صدرنشین با آرسنال و منچسترسیتی که یک بازی کم‌تر نیز دارد، پنج امتیاز اختلاف دارد و در صدر است.

پیروزی مقابل آرسنال می‌تواند لیورپول را یک قدم به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک کند اما کلوپ بیش‌تر نگران منچسترسیتی است تا آرسنال؛ چرا که تیم گواردیولا قصد دارد بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کلوپ درباره فرم خیره کننده سیتی گفت: آن چه در طول سال‌ها آموختیم این است که اگر می‌خواهید در رقابت با منچسترسیتی پیروز باشید باید در تمام بازی‌های‌تان پیروز شوید چون آن‌ها این ظرفیت را دارند که تمام بازی‌های‌شان را تا پایان لیگ برتر برنده شوند. ما یک فصل واقعا خوب داشتیم و چند امتیاز بیش‌تر از سیتی داریم.

منچسترسیتی باید در دیدار بعدی دوشنبه ۱۶ بهمن به دیدار برنتفورد برود که این دیدار در زمین برنتفورد برگزار می‌شود و خبر خوش برای سیتی احتمالا این که ارلینگ هالند می‌تواند در این دیدار تیمش را از ابتدا همراهی کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: