۱۶۰۴
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید : ۴۶۲
فرهنگ و هنر موسیقی

تیتر یک خبر ویژه

دومین شب از کنسرت‌های آنلاین ویژه برنامه (نوروزخانه)، با اجرای مهدی جهانی و گروهش در برج میلاد در حالی برگزار شد که هواداران این خواننده از طریق فضای مجازی شاهد آن بودند.
به گزارش روی تیتر به نقل از ایرنا، در راستای تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان و فعالان فرهنگی برای تشویق و ترغیب مردم به در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران با ۱۵ اجرا برگزار می‌شود و شب گذشته (شنبه ۹ فروردین)، در دومین شب از این اجرا‌ها مهدی جهانی در برج میلاد مقابل صندلی‌های خالی به روی صحنه رفت.

خاطره بازی با صندلی‌های خالی

این خواننده در اجرای دیشب خود که از طریق فضای مجازی پخش شد دستچینی از قطعات خود را از جمله بخواب دنیا، دست من نیست، بی تو دستام سرده و بی تو سر درد و جنون و چند قطعه دیگر را اجرا کرد و در قسمت‌هایی با گرفتن میکروفن رو به صندلی‌های خالی سالن میلاد در حالی که از هوادارانش می‌خواست از خانه هایشان با او بخوانند خاطره شب‌های موسیقی و شادی برج میلاد و انبوه هوارادانش را زنده کرد.

این هنرمند در قسمتی از اجرای خود خطاب به هوادارانش گفت: آرزو دارم امسال و در سال جدید به همه آرزو‌های خود برسید؛ و در این میان بار‌ها از هنرمندان گروهش خواست تا برای سلامتی خودشان از هم فاصله بگیرند؛ و قطعه بخواب دنیا، بعنوان قطعه بیز برای مخاطبان در خانه و در انتهای برنامه اجراشد.

مهدی جهانی افزود: هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی نیست و امیدوارم این روز‌ها زودتر تمام شده و من باز هم بتوانم از نزدیک شما عزیزان را ببینم و برای شما بخوانم.

در اجرای شب گذشته مهدی جهانی، این خواننده را نوازندگانی از جمله، علیرضا مهدی زاده، آراد یادگارفرد، امیر کهریزی و ایمان رضایی به سرپرستی عماد لاریجانی و تهییه کنندگی رسول ترابی همراهی کردند.

وی در این اجرا از طریق فضای مجازی به مخاطبانش گفت قطعه جدید من در شب تولدم ۱۸ فروردین ماه منتشر خواهد شد.



براساس برنامه‌های اعلام شده، روزبه بمانی (۱۰ فروردین)، گروه استاد اسداللهی (۱۱ فروردین)، رضا یزدانی (۱۲ فروردین)، گروه رستاک (۱۳ فروردین)، حمید عسگری (۱۴ فروردین)، گروه گیل و آمارد (۱۵ فروردین)، مهدی یغمایی (۱۶ فروردین)، گروه ژوانا- سعدالله نصیری- (۱۷ فروردین)، حمید حامی (۱۸ فروردین)، لیان به سرپرستی محسن شریفیان بوشهر (۱۹ فروردین)، سینا سرلک (۲۰ فروردین) و اشوان (۲۱ فروردین) روی صحنه خواهند رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از سایت‌های تیوا www.tva.tv، فیلم نت، ارمغان، گروه پیشتاز، هاشور، رسانه مهر، پویا رسانه، آی سینما، سینمای همراه، رسانه لحظه و گپ فیلم آپارات و یا صفحه شخصی هنرمندان تماشا کنند

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن در ایران

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت عصر شنبه، نهم فروردین ۹۸، اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۵۱۷ نفر در کشور محروم شده ایم و ۳۲۰۶ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: