۲۴۴
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید : ۵۴۷
دوربین‌های فعال در ماهواره‌های ایرباس در حال حاضر برای همه در دسترس هستند. با کمک یک اپلیکیشن جدید تلفن همراه می‌توانید خارج کره زمین از خودتان سلفی بگیرید!
به گزارش روی تیتر، اپلیکیشنی به نام Spelfie، تصاویری از کاربران را با استفاده از ۵۰ ماهواره ایرباس ارث که در پیرامون سیاره ما یعنی زمین به طول ۴۰۰ مایل یعنی بیش از ۶۴۰ کیلومتر در گردش هستند، ثبت می‌کند. تصاویر گرفته شده توسط این اپ، نزدیک از چهره کاربر را نشان نمی‌دهد. ضمن آن که این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که نمایی گسترده‌تر از کره زمین را به شما نشان دهد. تا بیشتر واکنشی باشد به تغییرات اقلیمی پیرامون انسان.

به عنوان مثال ایزابل وایسن، عضو جنبش زیست محیطی به نام کیسه‌های پلاستیکی خداحافظ، در تظاهرات علیه آلودگی پلاستیک در جزیره بالی در اندونزی شرکت کرد. او برای گرفتن عکس از این رویداد، از برنامه Spelfie استفاده کرد؛ بنابراین باید بدانید این برنامه تفاوت زیادی با آن چه که فکرش را می‌کنید، دارد. هدف این اپ توجه بیشتر انسان به محیط زیست است؛ و از فعالان محیط زیست می‌خواهد تا پس از حضور در جمع‌های فعال این حوزه، با انتشار سلفی و نقشه هوایی خود در این اپلیکیشن، به توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه برای کره زمین کمک کنند.
منبع: اسپوتنیک نیوز