۲۶۳
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۱۹۱۷
طلاق جنجالی امبر هرد و جانی دپ هنوز هم در رسانه‌های دنیا خبرساز است. پس از آن که امبر هرد، به دلیل خشونت خانگی از جانی دپ شکایت کرد، حالا مشخص شده پدر او تصمیم داشته به جانی دپ تیراندازی کند.
به گزارش روی تیتر، رابطه پرحاشیه امبر هرد و جانی دپ مدت‌ها پیش به پایان رسید، اما حواشی و درگیری‌های این دو هنوز ادامه دارد. امبر هرد مدعی شد جانی دپ رفتار خشنی با او داشته و پنجاه میلیون دلار غرامت طلب کرد. با این حال جانی دپ رفتار خشونت‌آمیز با امبر هرد را تکذیب کرد. اما پدر امبر هرد، حمایت ویژه‌ای از دخترش دارد.

دوست مشترک جانی دپ و امبر هرد با اشاره به درگیری این زوج مشهور در دوران ازدواج و حتی پس از طلاق، به تهدید پدر امبر هرد هم اشاره کرد. او مدعی شد دیوید هرد از مشکلات مالی دخترش عصبانی بود و پس از آن که با جانی دپ تماس گرفت، به او اعلام کرد حاضر است با تفنگ به او شلیک کند! دیوید هرد همچنین از جانی دپ به دلیل آن که اعتبار سینمایی دخترش را زیر سوال برده است، عصبانی بود. دوست مشترک دپ و هرد احتمال مست‌بودن دیوید هرد در جریان این مکالمه تلفنی را تایید کرده است.

پس از آن که امبر هرد نتوانست از دادخواست خود در دادگاه دفاع کند، دادگاه بعدی او و جانی دپ در آگوست سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد. این زوج در سال ۲۰۱۵ ازدواج کردند. اما امبر هرد یک سال بعد خواهان طلاق شد. او ادعا کرد که دپ در طول رابطه‌شان به شکل «کلامی و جسمی» او را آزار داده است. با این حال جانی دپ این اتهامات را رد کرد. طلاق آن‌ها در ژانویه سال ۲۰۱۷ قطعی شد. پس از آن بود جانی دپ هم از امبر هرد شکایت کرد و مدعی شد مورد سواستفاده قرار گرفته است.
منبع: اسپوتنیک نیوز