۲۷۹
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۵۱۲
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

«مصطفی دنیزلی» پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتور از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد.
به گزارش روی تیتر به نقل از ایرنا، نتایج تراکتور در هفته‌های اخیر انتقادات زیادی را به همراه داشت و باعث شد این تیم تبریزی امتیازات حساسی را از دست بدهد.

عملکرد ضعیف مربی سرشناس ترکیه‌ای باعث شد تا مالک باشگاه تراکتور به فکر تغییرات در کادرفنی تیمش بیافتد.

 در همین راستا امروز (شنبه) جلسه‌ای در باشگاه تراکتور میان دنیزلی، «محمدرضا زنوزی» (مالک) و «غلامرضا صادقیان» (مدیرعامل) برگزار شد و در پایان این نشست طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند.

«وحید خوش‌زرع» مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: «احد شیخ لاری» به عنوان سرمربی موقت باشگاه تراکتور انتخاب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان زیادی تا نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر وقت باقی نمانده است با «شیخ لاری» ادامه خواهیم داد و مدیریت باشگاه با بررسی تمامی جوانب بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خود در لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل شاهین شهرداری بوشهر به تساوی بدون گل دست یافت.

تراکتوری‌ها هم‌اکنون با ۱۸ امتیاز و ۲ بازی کمتر نسبت به استقلال صدرنشین در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.
 
دایی پیشنهاد تراکتور را رد کرد
از سوی دیگر، بعد از برکناری مصطفی دنیزلی از سرمربی تراکتور خبر‌های مبنی بر مذاکره این باشگاه با علی دایی به گوش رسید. در همین رابطه حتی یکی از رسانه‌ها صحبت از حضور دایی در شهر تبریز برای مذاکره با تراکتوری‌ها کرد. اما سرمربی پیشین تیم ملی اعلام کرد در تهران به سر می‌برد و پیشنهاد باشگاه تراکتور را رد کرده است.

علی دایی در گفتگو با ایسنا، درباره پیشنهاد مربی‌گری باشگاه تراکتور گفت: ده روز قبل با من برای قبول هدایت تراکتور صحبت کردند، اما با توجه به مشکلات شخصی نتوانستم پیشنهاد آن‌ها را قبول کنم. من از آقای زنوزی و همین‌طور مدیران باشگاه تراکتور تشکر می‌کنم، اما متاسفم که نتوانستم پیشنهاد آن‌ها را بپذیریم.

دایی هم‌چنین عنوان کرد: نمی‌دانم برخی چطور خبر از حضور من در تبریز مطرح کردند در حالی که من الان در تهران به سر می‌برم.