۳۱۰
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید : ۴۹۲
حامد عنقا پس از عدم موفقیت در ساخت سریال تلویزیونی «جالوت» در فصل پاییز، از روز‌های پایانی سریال «آقازاده» خبر داد.

به گزارش روی تیتر، حامد عنقا پس از موفقیت در سریال پدر، با همکاری بهرنگ توفیقی به دنبال ساخت سریالی به نام «آقازاده» است، سریالی که قرار نیست در صدا وسیما پخش شود و در قالب سینمای خانگی برای مخاطبانش عرضه خواهد شد.

پیش از این حامد عنقا در ۹ سال پیش با ساخت سریال «قلب یخی» پایش به سریال خانگی باز شد و این چهارمین همکاری وی با بهرنگ توفیقی است و پیش از آن با یکدیگر تجربه ساخت سریال‌های «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» را داشتند، اما این سریال متفاوت از تجربه‌های پیشین آن‌ها خواهد بود.

این سریال در سال گذشته پیش تولید خود را آغاز کرد، اما پروانه ساخت آن به تازگی صادر شده است و در دی ماه سال جاری یعنی در ماه آینده فیلمبرداری آن به پایان خواهد رسید.

سعید رجبی فروتن، یکی از مدیران سازمان سینمایی در یادداشتی درباره اتفاقات شبکه نمایش خانگی به سریال آقازاده اشاره کرده و نوشته است: «این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است.»

بر اساس گفته‌های رجبی فروتن به نظر می‌رسد با سریالی عاشقانه با مایه‌های اجتماعی روبه‌رو هستیم، اما باید دید که با توجه به اینکه این سریال در سینمای خانگی پخش خواهد شد می‌تواند محبوبیت سریال پدر را پیدا کند یا خیر؟

 

بازگشت حامد عنقا به سینمای خانگی پس از 9 سال

 

تاکنون اسامی بازیگران این سریال منتشر نشده است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سه چهره سینمای ایران یعنی امین تارخ، مهدی سلطانی سروستانی و امین حیایی از بازیگران اصلی هستند که در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت.

امین حیایی پیش از این در نخستین سریال شبکه نمایش خانگی حامد عنقا یعنی «قلب یخی» به عنوان فردی با شخصیت چند وجهی ایفای نقش کرده و نخستین کار خود را حامد عنقا آغاز کرد و حالا برای دومین بار و برای ایفای نقشی پر فراز و نشیب به کار تازه عنقا یعنی سریال «آقازاده» پیوسته است.

عنقا همچنین از ساخت طولانی‌ترین سریال شبکه خانگی با نام موقتی «پنجاه و سه» یا «توبه از عشق» خبر داد و به گفته وی قرار است پس از سریال «آقازاده» در دی ماه این سرایل وارد مرحله پیش تولید شدهد و کار تصویربرداری آن از فروردین ماه آغاز شود. این سریال نیز در پاییز سال آینده در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.