۳۶۶
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید : ۶۲۳
درباره ملانیا ترامپ حرف‌های بسیار زیادی وجود دارد. با این حال همه اعتقاد دارند او در خانه اش زندانی است.
به گزارش روی تیتر، درباره ملانیا ترامپ حرف‌های بسیار زیادی وجود دارد. با این حال همه اعتقاد دارند او در خانه اش زندانی است. او از افسردگی رنج می‌برد و در حالی که به همسرش می‌گوید عاشق واشنگتن است، از این شهر متنفر است. او فقط ترجیح می‌دهد در این شهر تنها بماند. این کتاب به مسائل زندگی شخصی ملانیا ترامپ نمی‌پردازد. بلکه تمرکزش را بر روی دیدگاه‌های سیاسی، روابط و نگاه او به زندگی است.

۱) او پیراهن‌های جنجالی اش را به شکل تصادفی نمی‌پوشد
بنت می‌نویسد: او هر کاری که انجام می‌دهد، معنی خاصی دارد.
او با اشاره به لباس‌های متفاوت ملانیا در چند سال اخیر می‌نویسد: من یک نظریه دارم. احساس می‌کنم وقتی ملانیا از دونالد ناراضی است، بیشتر لباس‌های مردانه می‌پوشد. چرا که دونالد ترامپ بیشتر به لباس‌های تنگ، زنانه و کوتاه علاقه‌مند است. اما نه لباس بسیار تنگی که در سال ۲۰۱۶ و در بازدید از هالیوود پوشید و نه هیچکدام دیگر به اندازه پیراهن ۳۹ دلاری سبز و چریکی‌ای که در بازدید از مرز مکزیک داشت، مشهور نیستند. روی پیراهن او نوشته بود: «برای من که اهمیتی ندارد، شما چطور؟»
بنت می‌نویسد: احساس میکردم و هنوز هم می‌کنم که این پیراهن ملانیا تلاشی بود برای بیان کردن حرف‌هایی که او نیاز داشت به دولت منتقل کند. او با همین پیراهن، پیام‌های ویژه‌ای را به دولت آمریکا رسانده است.

۲) رابطه او با ایوانکا
به شکلی صادقانه باید گفت این رابطه خیلی صمیمی نیست. این را شخصی که مدت هاست به ملانیا و ایوانکا نزدیک است به کیت بنت گفته است. به نظر می‌رسد این اتفاق بیشتر به خاطر دیدگاهی است که رسانه‌ها رواج دادند. در نخستین روز‌های ریاست جمهوری دونالد ترامپ، ملانیا «مدل زیبایی و همسری مشهور» شناخته شده در حالی که ایونکا «مادری باهوش» معرفی شد.
منابع نزدیک به بنت گفته اند ملانیا در سفر‌هایی که ایوانکا نیز حضور دارد، از او مراقبت می‌کند و نامرتبی‌های او را آراسته می‌کند.

۳) کمپین «بهترین باشید» او واقعی نیست
ملانیا ترامپ بیشتر از یک سال پیش از کمپین بهترین باشید رونمایی کرد. بنت درباره این کمپین نوشت: با این حال تا امروز هیچ برنامه و جدولی براساس موفقیت‌ها و یا پیشرفت‌های این کمپین وجود ندارد. به نظر می‌رسد این کمپین بیشتر در واکنش به کمپین‌های نانسی ریگان و میشل اوباما بود.

۴) به بیمارستان رفتن ملانیا ترامپ شوخی نبود
یک منبع معتبر به بنت گفته است بیماری ملانیا بسیار جدی بود. این آمبولی ممکن بود کلیه ملانیا را نابود کند. این زوج سیاسی ماه‌ها درگیر این بیماری بودند. ملانیا هم برای مدتی در بیمارستان بستری بود.

۵) ملانیا ترامپ و کارن پنس رابطه خوبی با هم ندارند
کیت بنت در سفری همراه خانواده ترامپ بود. او متوجه شد کارن پنس، همسر مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا از صندلی‌هایی که نزدیک ملانیا ترامپ بوده، فاصله گرفته است. در انتهای این سفر هم وقتی قرار شد همه از هواپیما پیاده شوند، ملانیا ترامپ کفش‌های پاشنه بلند خود را درنیاورد؛ بنابراین ملانیا به شکلی طعنه آمیز با کارن پنس برخورد می‌کرد. ملانیا معمولا در کنار کسی که قد متوسطی دارد، کفش‌های تخت می‌پوشد.

۶) بانوی اول کاخ سفید، اتاق خواب شخصی اش را در کاخ سفید دارد
اگرچه ترامپ در طبقه دوم کاخ سفید زندگی می‌کند، اما ملانیا در طبقه سوم اتاق شخصی خودش را دارد. این اتاق که در واقع دو اتاق داخلی هم دارد، پیشتر متعلق به میشل اوباما بود. این اتاق یک سالن آرایش و یک مجموعه تمرینی پیلاتس هم دارد.