۴۴۸۱
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید : ۳۴۸
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر ویژه

بازیکن ایرانی تیم فوتبال زنان شالروا گفت: در حین دیدار برابر وایت استارز در لیگ بلژیک مدام صدای تشویق همسرم (علی قلی‌زاده) در گوشم بود و پس از دادن پاس گل و نجات تیمم از شکست، سرمربی گفت به من افتخار می‌کند.

به گزارش فراتیتر، «یاسمن فرمانی» همسر «علی قلی‌زاده» عضو تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته به تیم شالروای بلژیک پیوست.  این تیم برای نخستین بار در لیگ فوتبال زنان بلژیک تیم‌داری می‌کند. فرمانی در هفته دوم لیگ برتر بلژیک برای نخستین مرتبه در ترکیب تیم قرار گرفت و با یک پاس گل تیم را از باخت خانگی برابر تیم وایت استارز نجات دهد و با کسب تساوی یک بر یک در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

لژیونر فوتبال زنان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص نخستین بازی خود برای شالروای بلژیک اظهار داشت: دیدار خوبی بود و از هر طرف انرژی مثبت می‌گرفتم. همچنین صدای تشویق همسرم (علی قلی‌زاده)،  هواداران و هم تیمی‌هایم مدام در گوشم بود. به ویژه آنکه توانستم با یک پاس گل تیمم را نجات دهم و به حدی خوشحال بودم که این شادی را نمی‌توان بیان کرد.

وی افزود: واقعا همه خوشحال بودیم و یک امتیاز ارزشمند گرفتیم. خدا را شکر وظیفه‌ای که کادر فنی تیم از من خواسته بود، بدون نقص انجام دادم که حتی سرمربی تیم شخصا از من تشکر کرد و گفت بهترین بازیکن این بازی بودم و به من افتخار می‌کند.

فرمانی در پاسخ به این پرسش که چند تفاوت بارز از ترکیب و چینش تیم‌های لیگ برتری در بلژیک و ایران عنوان کنید؟ گفت: از اخبار فوتبال ایران حتما خبر دارید و ۲ فصل است که در لیگ ایران بازی نمی‌کنم و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم اما در شالروا از تمامی بازیکنان برای بازی‌ها استفاده می‌کنند. همه بازیکنان نیز از لحاظ بدنی، روحی و روانی فرم ایده‌آل خود را حفظ و به موقع از آن استفاده می‌کنند. سیستم‌های متفاوتی را بسته به تاکتیک تیم بازی می‌کنیم و این باشگاه واقعا امکانات حرفه‌ای را در اختیار زنان گذاشته است.

وی ادامه داد: روزانه ٢ یا ۲:۳۰ ساعت تمرین مفید انجام می‌هیم. همچنین قبل از هر تمرین حدود ١٥ دقیقه جلسه تئوری داریم و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه زیر نظر مربی بدنساز تمرین می‌کنیم و روزهای بعدی کار با توپ و تمرینات تاکتیکی انجام می‌دهیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: