۵۷۲
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید : ۵۲۰
ظهور شبکه‌های اجتماعی نه تنها باعث به‌وجودآمدن شخصیت‌های مشهور جدید شده است بلکه دنیای افراد مشهور را هم برای همیشه دگرگون کرده است. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است و البته که مخاطبان بسیاری در جمع افراد مشهور دارد.
به گزارش روی تیتر، اینستاگرام ماهانه یک میلیارد کاربر فعال و روزانه بیشتر از ۵۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد؛ بنابراین اینستاگرام ششمین شبکه اجتماعی محبوب در دنیای امروز است. اما در میان یک میلیارد نفری که در سرتاسر دنیا از اینستاگرام استفاده می‌کنند چه کسی بیشترین محبوبیت را دارد؟ این لیست قطعا برای شما عجیب خواهد بود.

۱) صفحه رسمی اینستاگرام با ۳۲۱ میلیون دنبال‌کننده
بله شاید باورکردنی نباشد، اما صفحه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام، بیشترین دنبال‌کننده را دارد. محتوای تولیدی این صفحه جذاب است و از سوی دیگر، به معرفی خلاق‌ترین صفحه‌های موجود در اینستاگرام هم می‌پردازد؛ بنابراین بی‌دلیل نیست که اینقدر دنبال‌کننده داشته باشد.

۲) کریستیانو رونالدو با ۱۹۲ میلیون دنبال‌کننده
فوتبال محبوب‌ترین ورزش دنیا است؛ بنابراین خیلی هم عجیب نیست که کریستیانو رونالدو، مهاجم باشگاه یوونتوس و تیم ملی پرتغال، یکی از بالاترین جایگاه‌ها در فهرست محبوب‌ترین حساب‌های کاربری اینستاگرام داشته باشد. کریستیانو رونالدو در حساب کاربری خود بیشتر از مسابقاتی که در آن حضور دارد و البته خانواده‌اش تصویر جالبی را منتشر می‌کند.

۳) آریانا گرانده با ۱۶۸ میلیون دنبال‌کننده
این خواننده پاپ محبوب در حال حاضر محبوب‌ترین کاربر زن اینستاگرام است. آریانا گرانده بیشتر درباره آثار بعدی‌اش در اینستاگرام عکس منتشر می‌کند. این خواننده پاپ به تعامل با هوادارانش هم در اینستاگرام علاقه‌مند است.

۴) دواین جانسون با ۱۶۴ میلیون دنبال‌کننده
دواین جانسون (راک) سابقه کاری طولانی و درخشانی دارد؛ او ابتدا یک کشتی گیر حرفه‌ای بود و بعد از آن که در این حرفه به شهرت دست پیدا کرد وارد دنیای سینما شد. او پردرآمدترین بازیگر مرد سال ۲۰۱۹ هم لقب گرفت؛ بنابراین شهرت او خیلی هم عجیب نیست. دواین جانسون محبوبیت کم‌نظیری در ایالات متحده دارد.

۵) سلنا گومز با ۱۶۳ میلیون دنبال‌کننده
تا همین چند سال پیش سلنا گومز پرهوادارترین حساب کاربری اینستاگرام را داشت، اما حالا شرایط تغییر کرده است. سلنا گومز اخیرا از دنیای موسیقی فاصله گرفته است و بیشتر تمرکزش را بر روی کار‌های تولیدی قرار داده است؛ بنابراین حالا که در شبکه اینترنتی نتفلیکس به عنوان یک تهیه‌کننده حاضر است، فرصت بی‌نظیری دارد تا در اینستاگرام با هوادارانش در ارتباط باشد.

۶) کیم کارداشیان با ۱۵۳ میلیون دنبال‌کننده
کیم کارداشیان یکی از شناخته شده‌ترین سلبریتی‌های عصر ما است. او در اینستاگرامش تقریبا درباره همه چیز عکس منتشر می‌کند. فرقی نمی‌کند معرفی محصولاتش باشد یا هر اتفاق دیگری. او که یکی از شخصیت‌های جنجالی آمریکا هم لقب گرفته، درآمد بسیار زیادی از اینستاگرام دارد.

۷) کایلی جنر با ۱۵۲ میلیون دنبال‌کننده
پایه گذار و مالک شرکت آرایشی بهداشتی Kylie Cosmetics جوان‌ترین میلیاردر خودساخته حال حاضر دنیا، کایلی جنر است. او که به عنوان یکی از اعضای خانواده کارداشیان‌ها ابتدا در سریال اختصاصی این خانواده حضور پیدا کرد، اما در ادامه موفق شد از این فرصت به خوبی استفاده کند و تجارت خودش را توسعه بدهد.

۸) لیونل مسی با ۱۳۸ میلیون دنبال‌کننده
لیونل مسی، مهاجم باشگاه بارسلونا دومین ورزشکار این لیست است. مسی که سه فرزند هم دارد، پردرآمدترین ورزشکار حرفه‌ای دنیا در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است. او از حساب کاربری خود در اینستاگرام برای اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از بازی‌های خود و خانواده اش استفاده می‌کند. شبیه به آن چه کریستیانو رونالدو انجام می‌دهد.

۹) بیانسه با ۱۳۶ میلیون دنبال‌کننده
بیانسه بیش از ۲۵ سال است که در صنعت موسیقی حضور دارد. شهرت او از همکاری با گروه موسیقی Destiny’s Child شروع شد و بعد‌ها به آلبوم‌های فردی رسید. فروش ۱۶۰ میلیون نسخه از آلبوم‌های او، به خوبی نشان می‌دهد قدرت او در دنیای موسیقی بسیار زیاد است و همین باعث شده شهرت بیشتری داشته باشد.

۱۰) نیمار با ۱۲۹ میلیون دنبال‌کننده
نیمار، سومین ورزشکار این لیست است و باز هم یک فوتبالیست مشهور. البته این مهاجم برزیلی سومین ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۱۹ هم لقب گرفته و حضورش در ترکیب باشگاه پاریسن ژرمن و تیم ملی برزیل بابت شهرت بیشتر او شده است.