۵۹۰۱
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۸۶
صفحه نخست عمومی

اخبار چرخشی

وزیر اطلاعات دولت سیزدهم از خنثی سازی بمب‌گذاری‌های تهران در اربعین خبر داد.

وزیر اطلاعات دولت سیزدهم از خنثی سازی بمب‌گذاری‌های تهران در اربعین خبر داد.


به گزارش فراتیتر، وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ فعال کردند، گفت: در ایام اربعین آنها می‌خواستند ۳۰ بمب زمان دار که با تلفن همراه منفجر می شد را به‌صورت همزمان در تهران از جمله در مسیر راهپیمایی و الباقی را در سایر مکان‌های عمومی منفجر کنند که خنثی شد.
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد که بسیاری از محموله‌های قاچاق کشف و اعضای آن توسط سپاه، فراجا و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند. این کارگاه‌ها در شهرهای مختلف شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند. در ایام اربعین می‌خواستند ۳۰ بمب به‌صورت همزمان در تهران منفجر کنند که در اطلاعیه وزارت اطلاعات بدان اشاره‌ شد. ازجمله می‌خواستند در مسیر راهپیمایی و الباقی را در سایر مکان‌های عمومی منفجر کنند. بمب‌ها زمان‌دار بود و با موبایل منفجر می‌شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب افزود: دشمنان در این رابطه به دنبال ایجاد کشته‌سازی بودند و اطلاعیه‌هایی نیز آماده کرده بودند که در آن آمده بود این کشته‌سازی به‌تلافی کشته‌های اغتشاشات است تا به‌ نظام نسبت دهند. تعداد زیادی از دستگیرشدگان از گروهک‌های تکفیری و تجزیه‌طلب بودند که در کشورهای منطقه آموزش‌دیده بودن

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: