۵۹۱۶
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۶۸
صفحه نخست عمومی

اخبار چرخشی

به گفته معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، تهران دومین استان دارای بحران آب است.

به گفته معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، تهران دومین استان دارای بحران آب است.


به گزارش فراتیتر، حشمت الله سلیمانی اظهار کرد: بیشترین اعتبارات در حوزه آب است چرا که استان تهران دومین استان دارای بحران آب در کشور بعد از سیستان و بلوچستان است.
وی تصریح کرد: همچنین در سفر رئیس جمهور بیش از ۲۷۶ مورد مصوبه داشته ایم که بیش از ۱۰۰۰ پروژه خواهد شد و بیشتر این پروژه‌ها در حوزه راه، بهداشت، فرهنگ، آموزش و توانبخشی و حمایتی است.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه بر اساس اعتبارات و نیازها پروژه ها در سطح استان تهران اولویت بندی شده اند، از بهره برداری ۱۸۵ پروژه اولویت دار استان تهران در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
حشمت الله سلیمانی در تشریح روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های استان تهران در سال جاری گفت: با توجه به اینکه جمعیت ۱۵ شهرستان استان تهران معادل ۵ الی ۶ استان متوسط کشور است باید بحث محرومیت زدایی از استان تهران در قوانین جدی گرفته شود تا بتوان مشکلات و معضلاتی که در برخی بخش ها وجود دارد حل و فصل کنیم.
وی افزود: استان تهران ۳۱۰ همت از یک هزار و ۵۴ همت درآمد کشور را تولید می‌کند؛ اما سهمی کمتر از ۲ درصد درآمدها را دارد.
سلیمانی ادامه داد: در شرایطی که کل اعتبارات امسال استان تهران ۵.۷ همت است تلاش شده پروژه های استان تهران مطابق نیازهای موجود اولویت بندی شود. بر همین اساس ۱۸۵ پروژه اصلی با اولویت بندی در استان تهران در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: