۶۰۴
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید : ۱۰۰۷
بازگشت جیمز باند به پرده نقره‌ای سینما در کنار درخشش سونیک و تماشای فیلمی که بیشتر شبیه یک بازی کامپیوتری است، سال ۲۰۲۰ را به یک سال جذاب برای سینما تبدیل می‌کند.
به گزارش روی تیتر، با آغاز سال ۲۰۲۰ و مثل همه سال‌های اخیر صنعت سینما، باید منتظر تعدادی از جذاب‌ترین و موردانتظارترین عناوینی باشیم که به زودی اکران می‌شوند. فیلم‌هایی که ممکن است خارق‌العاده باشند و شاید هم اصلا در سطح انتظارات تماشاگرانشان ظاهر نشوند. با جذاب‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ که برای اکران آن‌ها لحظه‌شماری می‌کنیم، آشنا شوید.
فیلم‌های جذاب ۲۰۲۰ را بشناسید
No Time to Die (زمانی برای مردن وجود ندارد)
بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند با وجود تاخیر‌های متعدد در فیلمبرداری، حالا این فیلم آماده اکران است. رامی ملک که پیش‌تر در سریال MR. Robot با او آشنا شده‌ایم، اینجا دشمن شماره یک جیمز باند کارکشته امروز، یعنی دنیل کریگ است.

Fast & Furious ۹ (سریع و خشن ۹)
قسمت نهم فیلم‌های سریع و خشن، پس از نخستین اسپین‌آف این مجموعه یعنی Hobbs & Shaw اکران می‌شود. داستان فیلم مانند هر هشت قسمت قبلی، به انفجار جذاب ماشین‌های گران‌قیمت می‌پردازد. وین دیزل در کنار چارلیز ترون، دوباره برای هنرنمایی در نقش‌های اصلی خودشان به فیلم‌های سریع و خشن بازمی‌گردند.
 
فیلم‌های جذاب ۲۰۲۰ را بشناسید
Tenet (تنت)
کریستوفر نولان همیشه نوید سالی جذاب را می‌دهد. در سال ۲۰۲۰، فیلم جدید کارگردان محبوب سه‌گانه بتمن اکران می‌شود. داستان تنت، مانند بیشتر فیلم‌های نولان در میان فضا و زمان معلق است. نکته جالب‌تر آن که پسر دنیزل واشنگتن در هنرنمایی می‌کند.
 

Dune (تپه)
تیموتی شالامه این روز‌ها یکی از محبوب‌ترین بازیگران مرد سینما و یکی از جذاب‌ترین بازیگران تاریخ سینماست. او برای بازی در فیلمی علمی تخیلی انتخاب شده که سال‌ها پیش توسط دیوید لینچ ساخته شده بود. اما بازسازی دوباره آن با کارگردانی دنی ویلنو که فیلم‌هایی مانند Sicario و Arrival را در کارنامه‌اش دار، نشان می‌دهد با فیلم جذابی مواجه هستیم.

Godzilla vs Kong (گودزیلا در مقابل کونگ)
در سال‌های اخیر، فیلم‌های متعددی درباره گودزیلا و کینگ کونگ دیده‌ایم. حالا و در ادامه آثاری که در چند سال اخیر اکران شده، باید منتظر تقابل گودزیلا و کینگ کونگ باشیم. این فیلم می‌تواند یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و تماشایی‌ترین فیلم‌های قرن بیست و یکم باشد.

Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: پس از زندگی)
شکارچیان روح یکی از داستان‌های موردعلاقه آمریکایی‌ها است. این داستان محبوب، در طول سال‌ها منبع اقتباس فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی متفاوتی بوده تا این که در سال ۲۰۱۶ نسخه‌ای متفاوت از آن اکران شد؛ فیلمی با شخصیت‌های اصلی زن که برخلاف بیشتر شخصیت‌های اصلی مرد داستان‌های این مجموعه بود. در دومین قسمت آن که در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، شخصیت‌های مرد جدیدی هم به فیلم اضافه شده‌اند.
فیلم‌های جذاب ۲۰۲۰ را بشناسید
Sonic the Hedgehog (سونیک جوجه تیغی)
جوجه تیغی محبوب پس از آن که در نخستین تریلر فیلم سینمایی‌اش شدیدا مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، با تاخیری طولانی به لیست اکران بازگشته است. این بار شکل و شمایل ظاهری سونیک کاملا تغییر کرده و به نظر می‌رسد با یک داستان جذاب‌تر مواجه هستیم؛ بنابراین اگر با این جوجعه تیغی کوچک و سریع خاطرات شیرینی دارید، باید بدانید فیلم سینمایی آن با هنرنمایی جیم کری دوست‌داشتنی به زودی اکران می‌شود.

Free Guy (مرد آزاد)
این فیلم می‌تواند یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ برای دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری باشد. داستان فیلم درباره یک کارمند بانک است که متوجه می‌شود در حقیقت یک شخصیت عادی در یک بازی کامپیوتری است. اما این بازی کامپیوتری به‌زودی تعطیل می‌شود؛ بنابراین او همه تلاشش را می‌کند تا مانع نابودی دنیای جذابش باشد.
منبع: گاردین