۶۱۱۳
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید : ۱۳۴
صفحه نخست عمومی

اخبار ویژه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، هزار و ۵۵ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و پنج هزار و ۸۴ نفر هم مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، هزار و ۵۵ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و پنج هزار و ۸۴ نفر هم مجروح شده‌اند.

به گزارش فراتیتر، تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی برای پنجمین روز متوالی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی ادامه دارد که وزارت بهداشت غزه در آخرین به‌روزرسانی خود از آمار قربانیان حملات جاری به نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و مجروحان این تجاوزات خبر داد.
از آن طرف رسانه‌های عبری بامداد امروز چهارشنبه اعلام کردند که تعداد کشته‌های صهیونیست‌ها از آغاز عملیات به ۱۲۰۰ تن رسیده است.
نوار غزه در معرض حملات شدید و بی‌سابقه هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی است که در نتیجه آن برج‌های مسکونی، منازل غیرنظامیان و مقرهای دولتی و مؤسسات آموزشی ویران شده‌اند.
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعداد کشته شدگان صهیونیست به ۱۲۰۰ تن رسیده است.
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز در آماری جدید اعلام کرد، بیش از ۳۰۰۰ مجروح را در بیمارستان‌ها ثبت کرده که ۲۸ نفر در وضعیت بحرانی و ۳۴۵ نفر نیز وضعیت‌شان وخیم و خطرناک است.
این سازمان رسمی افزود: با ادامه نبرد با مبارزان مقاومت فلسطینی از یک سو و یافتن اجساد بیشتر در شهرک‌های موسوم به غلاف غزه از سوی دیگر، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.
روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت شامگاه سه شنبه گزارش داد که آخرین برآوردهای مقامات صهیونیست حاکی از آن است که ممکن است بیش از ۲۰۰ اسرائیلی در نوار غزه بازداشت باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: