۶۱۶۱
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید : ۸۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران، اعلام کرد که در شرایط فعلی عملا با باشگاه پرسپولیس قراردادی ندارد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران، اعلام کرد که در شرایط فعلی عملا با باشگاه پرسپولیس قراردادی ندارد.

به گزارش فراتیتر، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس تهران که به دلیل اختلافات با باشگاه طی چند روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حضور نداشت، امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی، محل تمرین تیمش حضور یافت.
گل‌محمدی پیش از شروع تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الان در شرایطی هستم که عملا با باشگاه پرسپولیس قراردادی ندارم اما به ورزشگاه می‌آیم تا با تیم تمرین کنم.
او ادامه داد: همان‌طور که در جریان هستید من نامه فسخ قراردادم را چند روز پیش به باشگاه دادم و دو روز بعد تازه در جلسه هیات مدیره مطرح کردند. من عملا قراردادی با باشگاه ندارم، درست است از لحاظ فدراسیونی فسخ نکرده‌ام که بحث دیگری است ولی با توجه به نامه‌ای که دادم، قراردادی با باشگاه ندارم. ولی به خاطر روح مربیگری، وظیفه اخلاقی‌ای که داشتم خودم را موظف کردم بیایم و امروز با بچه‌ها صحبت کنم و متقاعدشان کنم که تمرین کنند و خداراشکر از امروز هم تمرینات ما شروع می‌شود.
گل‌محمدی ادامه داد: می‌روم لباس‌هایم را تعویض می‌‎کنم و وارد زمین می‌شوم. مشکلی نیست، امیدوارم تصمیمات خوب گرفته شود و فردا ظاهرا جلسه هیات مدیره است. از لحاظ باشگاه قراردادی وجود ندارد که در این جلسه حضور داشته باشم و صحبت کنم. فسخم را به سازمان لیگ نفرستادم به خاطر این که اگر بخواهم به باشگاه دیگری بروم، این کار را می‌کنم. دلیلی ندارد که به فدراسیون بروم.
وی در پاسخ به این سوال که تصمیم شما برای همکاری با پرسپولیس چیست؟ گفت: بستگی به جلسه فردای هیات مدیره دارد که چه تصمیمی می‌گیرند.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به دلیل گفت‌وگوی باشگاه با یک سرمربی دیگر تصمیم به فسخ گرفته است؟ عنوان کرد: من اطلاعی از این که با مربیان دیگر صحبت کرده‌اند ندارم و چنین چیزی نشنیده‌‎ام. بر خلاف بحث‌هایی که در بعضی از رسانه‌ها و متاسفانه پیج‌های دست نشانده خودشان مطرح می‌شود، من به خاطر پول، تمدید قرارداد یا آپشن چنین تصمیم نگرفتم. پول و این مسائل یک بخشی از تصمیم من بود ولی بخش عمده به خاطر وعده وعیدهای توخالی است. صحبت‌هایی بود که خودشان به من نامه زدند که ما تسویه می‌کنیم، قبل از شروع بازی‌ها آپشن‌ها را پرداخت می‌کنیم. این نامه خود آقای درویش به من بود که بعد از شروع بازی‌ها گفتند قرارداد حدود ۱۹ درصد پرداخت شد. بدقولی‌های اینطوری که بدون تعهد به گفته و نوشته‌ها و قراردادهایی که بستیم. بحث خودم نیست، این نداشتن تعهد باعث شد که کار به این‌جا بکشد.
او در پاسخ به این که به دنبال برکناری رضا درویش بوده تا در پرسپولیس بماند؟ عنوان کرد: این بحث‌ها را نکنید، اینجا کسی به دنبال برکناری نیست، الان مثلا آقای درویش برکنار شوند چه اتفاقی می‌افتد؟ ببینید این باشگاه احتیاج به یکسری کارهای زیربنایی دارد و نیاز به درآمدزایی دارد. با این قهرمانی‌هایی که در این چند سال گرفتیم باید پول پارو کنیم و سالی دو تا سه هزار میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشیم. این که به تیم‌های صنعتی، فولادی و خصوصی گیر بدهیم مشکلی را حل نمی‌کند. چیزی که باعث درآمدزایی می‌شود برند پرسپولیس است. باید از این برند بتوانیم درآمدزایی کنیم. همین قراردادی که با ایرانسل بسته‌اند، برای چهار سال پیش با آتیه‌پرداز بود. بعد از چهار سال با این همه تورم و خرجی که باشگاه دارد همان رقم را بسته‌اند؟ چرا باید اینطور باشد؟ نمی‌شود تیم را چرخاند، باید یک فکر اساسی شود. آقایان گفتند و در جلسه‌ای که با بچه‌ها داشتیم، منابع درآمدزایی ممکن است به وجود بیاید اما این منابع باید پنج شش ماه پیش به انجام می‌رسید که کار به اینجا نمی‌رسد. حرف ما این است که آقایان با نامه‌نگاری‌هایی که خودشان انجام داده بودند به تعهدات‌شان عمل نکردند.
گل‌محمدی با گلایه از عملی نشدن وعده‌ها اضافه کرد: با توجه به قراردادی که با ما بسته شده به تعهدات‌شان عمل نکردند. ما یک هزار تومانی بیش‌تر از قراردادمان نمی‌خواهیم. تازه موعد قرارداد هم دیر می‌شود بالاخره یک ماه با تاخیر پرداخت می‌شود اما این که به تعهدات‌شان عمل نمی‌کنند ناراحتی به وجود می‌آورد. زحمت کشیده شده و در یک‌سال بچه‌ها سه جام آورده‌اند. از این بچه‌ها چه انتظاری دارید که امسال با این شرایط آن نتایج را تکرار کنند. پیش خودشان نمی گویند که مثلا سه جام گرفتیم و اگر امسال بگیریم یا نگیریم فرقی ندارد؟
وی درباره این که گفته می‌شد نهادهای نظارتی به آپشن‌های قرارداد او ایراد وارد کرده‌اند، تصریح کرد: من سه سال پیش قراردادی امضا کردم اگر مشکلی دارد تا حالا باید نمایان می‌شد. اگر هم قراردادم مشکلی دارد بیایید و رسانه‌ای کنید، شفاف بگویید، رسانه‌ها هستند و با فضای مجازی در ارتباط هستید. اصلا قراردادم را در فضای مجازی خودتان بگذارید، ببینید اگر قراردادم مشکلی دارد، معلوم می‌شود. فرض کنید اصلا در قراردادم مشکلاتی هست، باید بیایید و در رسانه و جلوی دوربین این حرف‌ها را بزنید؟ گفتند که تیم‌های دیگر مثلا ۳۰ یا ۴۰ درصد را گرفته‌اند و آن‌ها فصل گذشته را کامل گرفتند و امسال هم ۲۰ درصد گرفته‌اند. اصلا این‌طور نیست، این صحبت درستی نبود، از دو سال پیش هم بچه‌ها طلب دارند، از سال گذشته طلب دارند، امسال هم پولی که قرار بود سال گذشته بدهند و دلار ۳۰ تومان بود آن‌قدر دیر دادند که دلار به ۵۰ هزار تومان رسید. بازیکنان هم احتیاج به رسیدگی دارند. این‌ها می‌گویند که (بازیکنان) میلیاردی می‌گیرند. بازیکنان ۵ سال و خیلی زرنگ باشند ۱۰ سال فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنند که نه بیمه هستند و نه بازنشستگی دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: