۶۲۳۲
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۱۰۰
تجمع بزرگ دانشگاهیان و پزشکان از دقایقی پیش در میدان فلسطین تهران آغاز شده است.

تجمع بزرگ دانشگاهیان و پزشکان از دقایقی پیش در میدان فلسطین تهران آغاز شده است.

به گزارش فراتیتر، شب گذشته رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن موازین بین المللی و حقوق بشری با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد.
در این اجتماع بزرگ، کادر درمان، پرستاران، پزشکان، نیروهای هلال احمر و اورژانس و نیز دانشجویان دانشگاههای پزشکی و غیرپزشکی حضور یافته‌اند تا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و انزجار از اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی و حامیان وی اعلام کنند.
بر اساس اعلام وزارتخانه های علوم و بهداشت، کلاس های درس دانشگاهها امروز برای شرکت دانشجویان در اجتماع بزرگ حمایت از مردم غزه تعطیل شده است؛ در تهران این تجمع در میدان فلسطین و در سایر شهرها در داخل محوطه دانشگاه برگزار می شود.
به گفته سلیمان حیدری رییس مرکز بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بسیج جامعه پزشکی بعد از عملیات طوفان الاقصی آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات درمانی و بهداشتی به برادران فلسطینی خود اعلام کرده است و با هماهنگی اداره کل امور بین الملل و هلال احمر جلساتی را در حمایت از مردم فلسطین برگزار کرده است.
شب گذشته نیز به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که دست کم ۵۰۰ کشته بر جای گذاشت، جمعی از مردم ایران به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و رفتارهای ددمنشانه این رژیم در کشتار مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کردند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: