۶۴۱۳
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید : ۸۲
رییس فدراسیون هاکی با بیان اینکه سرمربی تیم هاکی ایران هزینه بالایی دارد از توافق مناسب با او خبر داد.

رییس فدراسیون هاکی با بیان اینکه سرمربی تیم هاکی ایران هزینه بالایی دارد از توافق مناسب با او خبر داد.

به گزارش فراتیتر، بهرام قدیمی اظهار کرد: پیشنهاد این مربی برای هدایت تیم ملی هاکی چمنی و داخل سالن زنان و مردان ۷ هزار دلار در ماه بود که ما با ۵ هزار دلار موافقت کردیم که این مبلغ به صورت مقطعی و هر زمان که تورنمتنی باشد به او پرداخت خواهیم کرد.

رییس فدراسیون هاکی گفت: اعتبار فدراسیون در سال گذشته ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان بود که مرداد امسال به اتمام رسید. این بودجه تنها جوابگوی برگزاری اردوها و اعزام تیم‌ها در هاکی چمن و داخل سالن است و برای نصب چمن نیاز به حمایت و مشارکت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داریم که باید در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشند.

بهرام قدیمی همچنین درباره مدت زمان و مبلغ قرارداد مربی آمریکایی هاکی اظهار کرد: این مربی خارجی وقتی در روند تمرینات تیم هاکی چمنی ایران قرار گرفت معتقد بود که تکنیک و تاکتیک بازیکنان مربوط به ۳۰ سال پیش است. ۹۰ ورزشکار در اختیار او قرار دادیم که از این تعداد ۲۰ بازیکن را گزینش کرد. امیدوارم با حضور این مربی آمریکایی در بازی‌های داخل سالن در بخش بانوان روی سکو قرار بگیریم و همانند مردان سهمیه جهانی بگیریم.

وی گفت: این مربی چون سرمربی تیم هاکی آمریکا نیز است هزینه‌اش بالاست و ما قرارداد طولانی مدت با او نداریم. این مربی با همسرش که مربی دروازه‌بان‌هاست در ایران فعالیت می‌کند. تا به امروز فقط پول بلیت هواپیمای این مربی را که چیزی حدود ۲۷۰۰ دلار بود، محاسبه کردیم. پیشنهاد این مربی برای هدایت تیم ملی هاکی چمنی و داخل سالن زنان و مردان ۷ هزار دلار در ماه بود که ما با ۵ هزار دلار موافقت کردیم که این مبلغ به صورت مقطعی و هر زمان که تورنمتنی باشد به او پرداخت خواهیم کرد.

قدیمی در پایان افزود: این مربی از آذرماه در اختیار تیم ملی خواهد بود تا اسفند که به مسابقات داخل سالن اعزام می‌شویم. تلاش بر این است که در هر دو بخش زنان و مردان در رقابت‌های داخل سالن با حضور این مربی آمریکایی روی سکو قرار بگیریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: