۶۴۴۷
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
تعداد بازدید : ۷۱
کاروان ایران در ساعات نخست سومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب سه مدال طلای دیگر شده است.

کاروان ایران در ساعات نخست سومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب سه مدال طلای دیگر شده است.
به گزارش فراتیتر، در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، سه ملی پوش کشورمان در پرتاب وزنه به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت رشید مسجدی عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد. مسجدی روز گذشته یک مدال برنز برای ایران به ارمغان آورده بود. علیرضا مختاری دیگر ملی پوش ایران در پرتاب وزنه به عنوان دوم و مدال نقره رسید.
رقابت فینال ماده 200 متر مردان در کلاس T35 برگزار شد و علیرضا زارع به مدال طلا دست پیدا کرد. زارع در این رقابت با ثبت زمان 25.51 زودتر از دیگر رقبا از خط پایان عبور کرد و مدال طلای این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی را به گردن آویخت. ورزشکارانی از عراق و هند دوم و سوم شدند.
رقابت‌های پارادوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو آغاز شد که در فینال مسابقات پرش طول کلاس T13 مهدی مرادی به رقابت به حریفانش پرداخت. در پایان این رقابت مرادی با ثبت رکورد 6.22 عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد.
در فینال مسابقات پرتاب وزنه F32 پرستو حبیبی به رقابت با حریفانش پرداخت. در پایان مرحله فینال این مسابقات پرتابی به طول 5.49 به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کرد. در این بخش ورزشکار اماراتی با 5.94 عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.
در فینال مسابقه پرتاب وزنه بانوان کلاس F64 ، لیلا کبگ‌زن و سعیده عبداللهی دو نماینده ایران به رقابت با حریفان پرداختند. در این رقابت کبگ‌زن با رکورد 10.00 متر در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: