۶۶۶۳
جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید : ۱۰۸
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

جدال زیبا و دیدنی برابر آلومینیوم به لطف تک گل سه امتیازی آرمان رمضانی به سود استقلال به پایان رسید.

جدال زیبا و دیدنی برابر آلومینیوم به لطف تک گل سه امتیازی آرمان رمضانی به سود استقلال به پایان رسید.


به گزارش فراتیتر، در مسابقه ای که آبی ها با اخراج مرادمند 18 دقیقه پایانی بازی از جمله یازده دقیقه زمان تلف شده را با یک یار کمتر به بازی ادامه دادند و برنده از زمین خارج شدند.

استقلال بازی را خوب و مالکانه آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی برای گلزنی تلاش می کرد. نخستین فرصت مهم بازی را آرمان رمضانی خلق کرد. جلالی از سمت چپ به راه افتاد و توپ را به رمضانی داد که نزدیک به او حضور داشت. آرمان نیز پس از ورود به درون محوطه جریمه ضربه اش را روانه دروازه کرد که خلیفه آن را دور کرد و در برگشت نیز ضربه یامگا از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات استقلال در دقیقه 37 به نتیجه رسید. روی حرکت مهرداد محمدی، آنها صاحب یک ضربه کرنر شدند. مهدی پور ترجیح داد تا با یک پاس کوتاه، بازی را به گردش بیندازد و توپ را به سعید مهری سپرد. این بازیکن نیز پس از نگاهی به محوطه جریمه، توپ را به روی دروازه ارسال کرد که آرمان رمضانی با استفاده از خروج اشتباه خلیفه، با یک ضربه سر موفق شد دروازه حریف را باز کند.

استقلال نیمه دوم را نیز با حملاتی آغاز کرد که ضربه سر رمضانی از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از تعویض آرمان و ورود بلانکو، این بازیکن می توانست برای تیمش گلزنی کند. مدافعان استقلال از پشت محوطه جریمه خودی با یک پاس بسیار بلند، توپ را برای محمدی ارسال کردند. با سر خوردن نوروزی فرد، وینگر استقلال از میانه های زمین آلومینیوم با گلر این تیم تک به تک شد. او بلانکو را روی دستش داشت و پس از ورود به محوطه جریمه در شرایطی که خودش نیز فرصت شوتزنی داشت، قصد داشت توپ را برای مهاجم آرژانتینی بفرستد ولی پاس مهرداد بد بود و میلاد بدرقه توپ را دفع کرد.

در دقیقه 80 و پس از اینکه مرتضی تبریزی با خطای روزبه چشمی در میانه میدان متوقف شد، مرادمند مانع از شروع سریع بازی شد که بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند. در این صحنه حسینی و مرادمند از استقلال و حاجی عیدی و تبریزی از آلومینیوم کارت زرد گرفتند.

استقلال می توانست در وقت های تلف شده به گل برسد. روی یک ضدحمله، بلانکو در سمت راست صاحب توپ شد که پاس در عرض و دیدنی او در تیر دوم نزدیک بود به گل دوم آبی ها تبدیل شود که مدافع آلومینیوم مانع از گلزنی حامدی فر شد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه 90+8 آلومینیوم به شکلی باورنکردنی فرصت رسیدن به گل تساوی را از دست داد. یک ارسال از سمت راست به روی دروازه در تیر دوم به رضا جبیره رسید که ضربه این بازیکن به پایه تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و حسینی در برگشت آن را مهار کرد تا دروازه استقلال باز نشود.

در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید و آبی پوشان با کسب سه امتیاز شیرین و یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر شدند.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: