۶۶۶۷
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
تعداد بازدید : ۷۴
قرعه‌کشی رقابت‌های جهانی کاتا برگزار شد و جودوکاران ایران رقیبان خود را شناختند.

قرعه‌کشی رقابت‌های جهانی کاتا برگزار شد و جودوکاران ایران رقیبان خود را شناختند.

به گزارش فراتیتر، قرعه‌کشی رقابت‌های جهانی کاتای جودو انجام شد و کاتارو‌های ایران رقیبان خود را شناختند. رقابت‌های جهانی کاتا طی روز‌های ۶ و ۷ آبان به میزبانی ابوظبی امارات برگزار می‌شود.
 
روز شنبه و در روز اول مسابقات در «ناگه نو کاتا» دو تیم اول ایران در گروه اول باید با کاتارو‌هایی از کشور‌های مجارستان، اسپانیا، ایتالیا، سوئد، آلمان، لوکزامبورگ، فرانسه، لهستان، هلند و جمهوری آذربایجان به رقابت بپردازند.
 
همچنین علی اکبر وشناد و علی اصغر وشناد (زیر ۲۳ سال) با تیم‌های لهستان، ایتالیا، لوکزامبورگ، امارات، کره جنوبی و ژاپن همگروه هستند.
 
در «کاتامه نو کاتا» تیم الف ایران با ترکیب فخرالدین رضایی و مهدی عظیمی با کشور‌های ویتنام، لهستان، هلند، اتریش، عربستان، استرالیا، کرواسی، اسلوونی، ایتالیا، آلمان، مجارستان، هلند و جمهوری آذربایجان همگروه است.
 
تیم ب هم با حضور علی وحید و رضا میرزایی با کشور‌های ژاپن، کانادا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هنگ کنگ، لوکزامبورگ، استرالیا، کرواسی، کلمبیا، بلژیک، اتریش و هلند در یک گروه قرار دارند.
 
رضا جاوید و محمد شیری در تیم الف کشورمان در «جونوکاتا» با جودوکارانی از کشور‌های هنگ کنگ، آلمان، استرالیا، کرواسی، ایتالیا، رومانی، آمریکا، برزیل، ژاپن، سوئیس و کانادا به رقابت می‌پردازند.
 
احسان خورشیدی و فرشاد جباری در تیم ایران (ب) با کشور‌های هنگ کنگ، لوکزامبورگ، ایتالیا، رومانی، تایلند، اسپانیا، آلمان، هلند، فرانسه، ویتنام و کانادا همگروه هستند.
 
برنامه روز دوم
 
یکشنبه هفتم آبان ماه در روز دوم مسابقات وهاب بردی و یاشار روح اله زاده از تیم ایران (الف) در «کیمه نوکاتا» در گروه اول با نمایندگان کشور‌های آلمان، کرواسی، الجزایر، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و کانادا مبارزه خواهند کرد.
 
 
محمود افضلی و محمد هدایتی هم در تیم ایران (ب) با کشور‌های فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا، ویتنام، هلند و کره جنوبی رقابت خواهند کرد.
 
در «گوشین جوتسو کاتا» محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی از تیم ایران (الف) با کشور‌های آلمان، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، الجزایر، فرانسه، استرالیا، اتریش، بلژیک، هنگ کنگ و کانادا به رقابت می‌پردازند.
 
علیرضا کریمی ناصر و یاسر خاکزاده از تیم ایران (ب) با تیم‌های الجزایر، ویتنام، اسلوونی، کانادا، سوئیس، هلند، پرتغال، ایتالیا، لهستان، آلمان و اسپانیا رقابت می‌کنند.
 
رقابت‌های هر فرم در یک روز به پایان می‌رسد. مسابقات در هر فرم در دو گروه برگزار می‌شود و پس از برگزاری دوره مقدماتی از هر گروه سه تیم به فینال راه پیدا می‌کنند.
 
حسین زند و جعفرعلی قادری کادرفنی تیم ملی کاتای جودو را تشکیل می‌دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: