۶۷۲۱
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید : ۵۸
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

باشگاه پرسپولیس دلایل شکایت دوباره بوژیدار رادوشویچ از این باشگاه و حکمی را که فیفا علیه سرخپوشان صادر کرده است، بیان کرد.

باشگاه پرسپولیس دلایل شکایت دوباره بوژیدار رادوشویچ از این باشگاه و حکمی را که فیفا علیه سرخپوشان صادر کرده است، بیان کرد.

به گزارش فراتیتر، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، کمیته انضباطی فیفا با صدور حکمی، این باشگاه را مکلف به پرداخت 400 هزار یورو به بوژیدار رادوشویچ کرده است.

سایت باشگاه پرسپولیس در این مورد نوشت: «دروازه‌بان پیشین سرخپوشان پس از فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس به استناد قرارداد بلندمدتی که در ادوار مدیریتی قبلی با او منعقد شده بود، نسبت به طرح شکایت در کمیته وضعیت بازیکنان فیفا اقدام کرد که در نهایت منجر به صدور حکم شد. باشگاه پرسپولیس در ادامه نسبت به توافق با این بازیکن برای پرداخت مطالبات در چهار مرحله اقدام کرد. رفتار باشگاه به خوبی بیانگر این موضوع است که پرسپولیس پایبند به این تعهد و با وجود تمام تنگناها در انجام آن کوشا بود. دو مرحله نخستین با وجود تمام بحران‌های مالی و مشکلات نقل‌وانتقالات مالی بین‌المللی ناشی از تحریم‌ها کاملاً در موعد مقرر انجام شد. در اجرای مرحله سوم نیز این‌گونه عمل شد، ولی یکی از پرداخت‌ها با اینکه باشگاه برای انجام آن در موعد مقرر برنامه‌ریزی کرد، به دلیل شرایط تحریمی، چند روز دیرتر به حساب نامبرده نشست، ولی در نهایت مبلغ 200 هزار یورو پرداخت شد.

مشکل پیش آمده ناشی از شرایط تحریمی در نهایت منجر به طرح شکایت رادوشویچ نزد فیفا برای دریافت غرامت 200 هزار یورویی شد که کمیته انضباطی فیفا به آن رأی داد. بر اساس این حکم و قواعد بین‌المللی باید ظرف 30 روز از موعد ابلاغ رأی این مبلغ به حساب بازیکن واریز شود.

با اینکه باشگاه پرسپولیس مانند دیگر رقبا از حمایت‌های مالی خاص بهره نمی‌برد، اما در حال انجام اقدام‌های لازم در ارتباط با پرداخت این طلب است».

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: