۶۹۴۲
سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
تعداد بازدید : ۶۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پرسپولیسی ها پس از پایان تمرین دیروز ناهار خوردند.

پرسپولیسی ها پس از پایان تمرین دیروز ناهار خوردند.

به گزارش فراتیتر، شاید یکی از خبرهای جالبی که طی چند هفته اخیر در رسانه ها به آن پرداخته شده به وضعیت غذایی بازیکنان پرسپولیس مربوط می شود. خبرهایی که به نظر می رسد فقط در مورد مجموعه تیم پرسپولیس وجود دارد و کمتر کسی می داند دیگر تیم های لیگ از جمله استقلال و سپاهان و تراکتور و بقیه تیم های صنعتی و خصوصی و ... هر روز پس از پایان تمرین ناهار یا شام می خورند یا نه.

اما این خبرها خیلی زود از درون مجموعه تیم پرسپولیس به برخی رسانه ها درز پیدا کرده و مورد توجه هم قرار می گیرد. کما این که قضیه سیب زمینی تخم مرغ هم سروصدای زیادی پیدا کرد!به هر روی از آن جایی که از خبر شام و ناهار پرسپولیسی ها استقبال زیادی می شود.

باید بدانید پرسپولیسی ها روز قبل پس از پایان تمرین غذا خوردند و امروز هم فارغ از هر زمانی که تمرین کنند، وعده های غذایی خود را دریافت خواهند کرد تا دیگر مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.هرچند این خبر یعنی حل مشکل رستوران و ناهار خوردن پرسپولیسی ها به بیرون درز پیدا نکرده تا مشخص شود قرار است فقط خبر ناهار نخوردن و مشکلات تغذیه به بیرون منتقل شود نه خبر حل مشکل و صرف ناهار و شام سرخ پوشان!

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: