۷۰۰۳
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید : ۷۸
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

نیمار، ستاره برزیلی، به باشگاه الهلال عربستان اعلام کرده که قصد دارد جراحی‌اش را در برزیل انجام دهد.

نیمار، ستاره برزیلی، به باشگاه الهلال عربستان اعلام کرده که قصد دارد جراحی‌اش را در برزیل انجام دهد.
به گزارش فراتیتر، نیمار در جریان دیدار تیم ملی برزیل برابر اروگوئه از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و حالا باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد.

این اتفاق ضربه بزرگی به الهلال عربستان بود و باعث خشم و ناراحتی مدیران این باشگاه شد که هزینه زیادی برای جذب او پرداخت کرده بودند، اما در نهایت چاره دیگری جز پذیرش این واقعیت نداشتند.

این ستاره برزیلی حالا به مدیران این باشگاه اعلام کرده که تمایلی به انجام عمل جراحی بر طبق برنامه آنها و ادامه حضور در این کشور ندارد و خواهان این است که توسط رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل، عمل شود.

این روندی است که باید مورد تایید باشگاه الهلال و مدیران و کادر پزشکی این تیم هم قرار بگیرد و آنها منتظر اعلام نهایی نظر این باشگاه عربستانی در این باره هستند و قصد دارند این عمل جراحی را روز پنجشنبه انجام دهند.

ترجیح مدیران این باشگاه این است که نیمار در پاریس تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما او حاضر به انجام این کار نیست و تمایل دارد که این جراحی در برزیل انجام شود و او دوران نقاهتش را هم در همین کشور سپری کند.

انتظار می‌رود که روند کامل درمان او حداقل 10 ماه طول بکشد و او برای مدتی طولانی قادر به همراهی تیم ملی کشورش و همچنین الهلال عربستان نخواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: