۷۱۷۷
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر پیش از دیدار تیمش مقابل آتالانتا در هفته یازدهم سری آ با Inter TV مصاحبه کرد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر پیش از دیدار تیمش مقابل آتالانتا در هفته یازدهم سری آ با Inter TV مصاحبه کرد.

به گزارش فراتیتر، اینزاگی گفت: بازی دشواری خواهد بود. از آتالانتا که در سالهای اخیر تیمی عالی بوده به خوبی شناخت داریم. این باشگاه به خوبی اداره می شود و سرمربی بسیار خوبی دارد. آنها در فصل جاری خوب بازی می کنند و فردا باید حداکثر تمرکز را مقابلشان داشته باشیم. اینتر در بازی با آاس رم تمرکز کامل خود را نشان داد.

در مقابل آتالانتا توجه به جنبه روانی مهم تر است یا تاکتیکی؟

همه جوانب اهمیت دارند. ما باید با همان انعطاف بازی های اخیرمان کار کنیم زیرا در مقابل تیمی با کیفیت از نظر فنی و فیزیکی روبه رو می شویم. به غیر از یک مهار عالی از زومر، اینتر هرگز در برابر رم از نظر دفاعی مشکلی نداشت.

رویکرد تدافعی مقابل آتالانتا چگونه تغییر خواهد کرد؟

بدون شک ما دوباره باید هوشیار باشیم. در هفته‌های اخیر خوب دفاع کرده‌ایم و فردا آزمون دیگری برای شاگردانم خواهد بود و با توجه به شناختمان از آتالانتا باید همگی به عنوان یک تیم در برخی از لحظات بازی رنج بکشیم. اینتر در فصل جاری با 56 درصد، بالاترین درصد موفقیت در دوئل ها را بین هر تیمی در اروپا دارد در حالی که این رقم برای آتالانتا 50 است.

این یعنی فردا شاهد یک تقابل فیزیکی خواهیم بود؟

مطمئنا بله. آمار دروغ نمی گویند. هر دو تیم فیزیکی و با مهره هایی تاثیر گذار هستند. در یک ورزشگاه که بردن در آن ساده نیست، بازی خوبی خواهیم دید. آتالانتا تنها تیم بدون گل خورده لیگ های معتبر در بازی های خانگی است.

آیا این انگیزه شما را بیشتر می کند؟

بازی به خودی خود انگیزه های زیادی ارائه می کند اما بی گمان از این آمار آنها آگاه هستیم. آتالانتا گلهای زیادی دریافت نکرده و در خانه نیز هیچ گلی دریافت نکرده است. آنها در فاز دفاعی واقعاً خوب کار می کنند اما همیشه تیمی بوده اند که فرصت های کمی به رقبا داده اند. باید در فاز هجومی خوب عمل کنیم.

ما اغلب روحیه تیمی را ستایش کرده‌ایم اما از نظر فردی، سرعت جا افتادن مارکوس تورام چقدر شما را شگفت‌زده کرده است؟

مارکوس عالی بوده. همه بازیکنان از 13 جولای (اولین روز تمرینات) سخت کار کرده اند. در اینتر همگی همیشه به “ما” فکر می کنیم نه “من”. بازیکنان به عنوان یک گروه واقعا با یکدیگر خوب کار می کنند. مارکوس به لطف کمک همه به خوبی جا افتاده و به نظرم حتی می تواند بهتر شود. او باید با همان سرعت پیشرفتش تا اینجا، به رشد خود ادامه دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: